tahsili

ساخت وبلاگ
آیا از زمان و شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق اطلاع ندارید؟
شرایط پذیرش در دانشگاه امام صادق از طریق ثبت نام در کنکور سراسری امکان پذیر بوده و متقاضیان به این موضوع دقت داشته باشند که شرایط تحصیل برای دانشجویان دختر و پسر به صورت جدا امکان پذیراست، ودانشجویان پسر در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دختر در مقطع کارشناسی پذیرش می‌شوند. دانشگاه امام صادق دانشگاه غیر انتفاعی بوده و دانشجویان باید برای تحصیل در این دانشگاه شهریه تعیین شده توسط دانشگاه را پرداخت نمایند.  جهت آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 96 – 97  مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید. 
با توجه به سوالات و ابهامات شما عزیزان در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق مشاوران ثبت نام دانشگاه امام صادق در این مقاله به توضیح کامل تمام شرایط ثبت نام پرداخته اند در صورت داشتن هرگونه سوالا بعد از مطالعه مقاله در رابطه با رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه امام صادق و اطلاع از تراز لازم برای تک تک رشته های این دانشگاه و اطلاع از شرایط اختصاصی پذیرش در این دانشگاه می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.
 

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه امام صادق

از ویژگی‌های منحصربه‌ فرد این دانشگاه شیوه گزینش داوطلبان تحصیل در این دانشگاه است. پس از عبور از مرحله آزمون کتبی که از طریق ثبت نام در کنکور سراسری می باشد، واحد گزینش دانشگاه با توجه به معیارهای دینی،علمی،اخلاقی و سیاسی اقدام به گزینش دانشجویان می‌نماید. این مرحله از گزینش، علاوه بر مصاحبه حضوری، شامل تحقیق میدانی از محل سکونت داوطلب و بررسی سوابق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وی نیز می‌شود. همچنین داوطلبان گرامی در صورت اطلاع از لسشت رشته های دانشگاه امام صادق در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با مطالعه مقاله لیست رشته های دانشگاه امام صادق 97 می توانید از کلیه رشته های این دانشگاه مطلع شوید.
 

معیار گزینش دانشجو در دانشگاه امام صادق 

 
۱. معیار علمی: دانشجویانی شرط حضور در مرحله مصاحبه را می‌یابند که یا معدل کتبی سال سوم دبیرستانشان بالای ۱۸ باشدیا در آزمون کنکور سراسری رتبه نسبتاً خوب کسب کنند.
 
۲. معیار مصاحبه: دانشجویانی که معیار علمی را داشته، به مصاحبه حضوری در دانشگاه دعوت می‌شوند، در این مرحله از گزینش؛ توان علمی (زبان عربی و انگلیسی و دروس عمومی)، اطلاعات دینی و اطلاعات سیاسی داوطلب سنجیده می‌شود.
 
۳. معیار تحقیقات محلی: پرونده داوطلب، پس از کسب نمره قبولی در مصاحبه، وارد جریان تحقیقات محلی می‌شود.
 
که پس از بررسی این سه معیار، یک نمره کلی به هر داوطلب تعلق می گیرد که آن نمره، ملاک نهایی پذیرش دانشجو قرار خواهد گرفت.
 
 

 

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه امام صادق

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


شرایط و نحوه ی ثبت نام در دانشگاه امام صادق

ثبت نام در دانشگاه امام صادق دارای دو مرحله است که انجام هر دو مرحله نیز الزامیست:

1- ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب گزینه ی اعلام علاقمندی دانشگاه امام صادق (ع)

2- مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه امام صادق به نشانی www.isu.ac.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده.

3-داوطلبان می بایست علاوه بر داشتن شرایط عمومی آزمون سراسری شرایط زیر را نیز دارا باشند:

4-تدین به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری

5-التزام به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه

6-داوطلب باید متولد سال 1374 و بعد از آن باشد( انجام خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه تاثیری در شرایط سنی دانشگاه امام صادق ندارد. )

7-دارا بودن سلامت و توانایی جسمی و روانی

8-داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

9-شرکت در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی، انسانی و ریاضی و فنی در آزمون سراسری

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق می توانید با سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق در ارتباط باشید.

 
 

رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق ویژه پسران

با توجه به شرایط تحصیل برای دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه امام صادق بصورت جدا انجام میگیرید، دانشکده های تحصیلی دختران و پسران بصورت جداگانه اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. پردیس برادران این دانشگاه دارای ۶ دانشکده و یک بخش مستقل است که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:
 
دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد
دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی
دانشکده معارف اسلامی و حقوق
دانشکده معارف اسلامی و مدیریت
دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
بخش زبان های خارجی
 

رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق ویژه دختران

پردیس خواهران دانشگاه امام صادق دارای چهار دانشکده به شرح زیر می باشد
دانشکده معارف اسلامی وعلوم تربیتی
دانشکده معارف اسلامی وفلسفه و کلام اسلامی
دانشکده معارف اسلامی و حقوق
دانشکده معارف اسلامی وفقه وحقوق
 
با توجه به توضیحاتی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفت باز هم در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام در دانشگاه امام صادق و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه امام صادق و آگاهی از شرایط پذیرش بدون کنکور در رشته های دانشگاه امام صادق با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق در ارتباط باشید. 

منبع:ثبت نام دانشگاه امام صادق
tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "دانشگاه امام صادق,ثبت نام دانشگاه امام صادق,رشته های دانشگاه امام صادق,مزایای دانشگاه امام صادق,آدرس دانشگاه امام صادق,شهریه دانشگاه امام صادق,نمونه سوالات دانشگاه امام صادق, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 15:32

بسیاری از متقاضیان کنکور سراسری علاقمند به تحصیل در دانشگاه امام صادق می باشند اما از شرایط پذیرش و لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه امام صادق اطلاع ندارند هدف مشاوران سامانه دانشگاه امام صادق معرفی این دانشگاه به عزیزانی که قصد تحصیل در دانشگاه امام صادق را دارند می باشد.

 

هدف دانشگاه امام صادق 

دانشگاه امام صادق علیه السلام دانشگاه غیر دولتی محسوب شده و در زمینه رشته‌های علوم انسانی و به صورت غیر متمرکز (ابتدا آزمون سراسری، سپس مصاحبه و گزینش) دانشجو می‌پذیرد که البته در رشته‌های اقتصاد و مدیریت نیز دانشجو می‌پذیرد. هدف دانشگاه امام صادق تعلیم دانش آموختگانی با توانایی علمی در یکی از رشته‌های مدرن همراه با دانش دینی می باشد.
سیستم آموزشی این دانشگاه ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی است. هدف از تاسیس این دانشگاه، تربیت دانش‌آموختگانی با توانایی علمی بالا در یکی از رشته‌های نوین دانشگاهی همراه با دانش دینی برای مدیریت کشور در سمت های کلیدی و اصلی جمهوری اسلامی است. در صورت داشتن هر گونه سوال از لیست رشته های دانشگاه امام صادق و شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه امام صادق در ارتباط باشید.

 

ویژگی‌های دانشگاه امام صادق

دانشجویان دانشگاه امام صادق در کنار مباحث علمی باید متناسب با رشته تحصیلی به فراگیری جدی زبان های انگلیسی، فرانسوی و عربی بپردازند، بنابراین از ابتدای تاسیس دانشگاه، بخش قابل توجهی از مجموعه دروس کلیه رشته‌های دانشگاه به دروس حوزوی و معارف اسلامی اختصاص یافت. یعنی کلیه دانشجویان این دانشگاه علاوه بر دروس تخصصی رشته‌های خود، درس‌هایی همچون قواعد عربی، فقه، اصول فقه، تدبر و تفسیردر قرآن کریم، فلسفه، اخلاق، اندیشه اسلامی (با محوریت کتب مرتضی مطهری) و … را نیز می‌خوانند.
وجود این واحدها، باعث کاهش دروس تخصصی رشته‌های دانشگاه نشده است بلکه با توجه به این مسئله، در مجموع حجم دروس تدریس شده در دانشگاه به طور معمول حدود هشتاد واحد از رشته‌های مشابه در دیگر دانشگاه‌ها بیشتر است تمام رشته‌های دانشگاه امام صادق دارای رویکرد تلفیقی میان‌رشته‌ای هستند که در آنها تلاش می‌شود میان معارف اسلامی و یک دانش تخصصی در حوزه علوم انسانی تلفیق صورت پذیرد.
با توجه به این موضوع تمام رشته‌های دانشگاه امام صادق با عنوان معارف اسلامی آغاز می‌شود: معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و مدیریت، معارف اسلامی و حقوق آغاز می شود.

 
 

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشگاه امام صادق

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه کسب اشتغال دانشجویان امام صادق

دانشگاه امام صادق به دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند تعهدی از بابت ارائه شغل مناسب به دانشجویانش نمی‌دهد، گرچه به علت غیرانتفاعی بودن دانشگاه و در عین حال عدم دریافت شهریه از دانشجویان، در صورت صلاح دید دانشگاه، فارغ‌التحصیلان ملزم به پذیرش شغل پیشنهادی دانشگاه خواهند بود. با این حال، چنین الزامی عملاً رخ نمی‌دهد. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعات برای داوطلبان آگاهی از آینده شغلی تحصیل در دانشگاه امام صادق می باشد.

 منبع:معرفی دانشگاه امام صادق

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : دانشگام امام صادق,معرفی دانشگاه امام صادق, ویژگی های دانشگاه امام صادق,رشته های دانشگاه امام صادق, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 15:27

بدلیل روش آموزشی و شهریه مناسب دانشگاه پیام نور، متقاضیان زیادی علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می باشند اما از لیست دانشگاه های پیام نور و شرایط پذیرش در این دانشگاه اطلاع ندارند، با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از یزرگترین دانشگاه ها می باشد، تعداد قابل توجهی از داوطلبان را تحت پوشش قرا داده است. روش آموزش دانشگاه پیام نور بصورت از راه دور و نیمه حضوری می باشد، آموزش نیمه حضوری، نظام آموزشی است که، با بهره‌گیری از فناوری آموزشی، استفاده از کتاب‌های درسی خود آموز و دانشجو محور در یادگیری، ضرورت حضور دانشجو در کلاس‌های درسی را کاهش می‌دهد که بسیار مناسب برای افراد شاغل می باشد همچنین داشتن شهریه مناسب از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور بوده. دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است.

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحد های دانشگاه پیام نور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور

 شیوه پذیرش دانشگاه پیام نور به دو صورت رسمی و فراگیر تقسیم می شود. شرایط تحصیل برای دانشجویان رسمی دانشگاه پیام‌نور با ثبت نام در کنکور سراسری و خرید کارت اعتباری جداگانه و امکان پذیر است، البته این موضوع را به داوطلبان عزیز یاد آوری می کنیم که دانشگاه پیام نور بصورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. شیوه ی دیگر پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور بصورت فراگیر می باشد. به این صورت که دانشجو به عنوان دانش پذیر در یکی از مراکز دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده و بعد از قبولی در دروس ترم اول به عنوان دانشجوی فراگیر در ترم بعدی ادامه تحصیل می دهد همچنین هیچ محدودیتی جهت انتخاب رشته برای داوطلبان وجود ندارد.

 منبع:معرفی واحد های دانشگاه پیام نور

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه پیام نور چیست,شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور,لیست رشته های دانشگاه پیام نور,آدرس و شماره تماس دانشگاه پیام نور, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 194 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 15:12

بدلیل روش آموزشی و شهریه مناسب دانشگاه پیام نور، متقاضیان زیادی علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می باشند اما از لیست دانشگاه های پیام نور و شرایط پذیرش در این دانشگاه اطلاع ندارند، با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یکی از یزرگترین دانشگاه ها می باشد، تعداد قابل توجهی از داوطلبان را تحت پوشش قرا داده است. روش آموزش دانشگاه پیام نور بصورت از راه دور و نیمه حضوری می باشد، آموزش نیمه حضوری، نظام آموزشی است که، با بهره‌گیری از فناوری آموزشی، استفاده از کتاب‌های درسی خود آموز و دانشجو محور در یادگیری، ضرورت حضور دانشجو در کلاس‌های درسی را کاهش می‌دهد که بسیار مناسب برای افراد شاغل می باشد همچنین داشتن شهریه مناسب از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور بوده. دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است.

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحد های دانشگاه پیام نور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور

 شیوه پذیرش دانشگاه پیام نور به دو صورت رسمی و فراگیر تقسیم می شود. شرایط تحصیل برای دانشجویان رسمی دانشگاه پیام‌نور با ثبت نام در کنکور سراسری و خرید کارت اعتباری جداگانه و امکان پذیر است، البته این موضوع را به داوطلبان عزیز یاد آوری می کنیم که دانشگاه پیام نور بصورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. شیوه ی دیگر پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور بصورت فراگیر می باشد. به این صورت که دانشجو به عنوان دانش پذیر در یکی از مراکز دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده و بعد از قبولی در دروس ترم اول به عنوان دانشجوی فراگیر در ترم بعدی ادامه تحصیل می دهد همچنین هیچ محدودیتی جهت انتخاب رشته برای داوطلبان وجود ندارد.

 منبع:معرفی واحد های دانشگاه پیام نور

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه پیام نور چیست,شرایط ثبت نام در دانشگاه پیام نور,لیست رشته های دانشگاه پیام نور,آدرس و شماره تماس دانشگاه پیام نور, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 15:09

در حال حاضر بسیاری از داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری همزمان با ثبت نام در کنکور تیک شرکت در دانشگاه غیر انتفاعی را زده و فرصت خود را برای قبولی در رشته های موسسه ها و دانشگاه های غیر انتفاعی امتحان می کنند بنابراین می توان گفت با توجه به افزایش متقاضیان برای ورود به دوره های آموزش عالی در ایران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاهی در بخش غیردولتی ایجاد شده تا پاسخگوی روز افزون شما عزیزان باشد، منظور از موسسه‌های غیرانتفاعی، مراکزی هستند که از بودجه غیردولتی استفاده نموده و به صورت مستقل زیرنظر هیئت امنای مؤسسه اداره می‌گردند. در این مراکز، تحصیل غیر رایگان و همراه با اخذ شهریه بوده بنابراین دانشجویانی که قصد تحصیل در دوره های غیر انتفاعی را دارند باید در ثبت نام کنکور سراسری شرکت کرده و کارت اعتباری جداگانه ای برای شرکت در دوره های غیر انتفاعی باید خریداری نمایید. سیستم آموزشی این دانشگاه‌ها براساس ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. برخی از این موسسات با کسب استانداردهای لازم به دانشگاه غیرانتفاعی ارتقا یافته‌اند. همچنین دانشجویانی که در دانشگاه های غیر انتفاعی تحصیل می کنند متعهد به خدمت در دولت نیستند. موسسات و آموزشگاه های غیر انتفاعی با توجه به نوع، تعداد و کیفیت رشته های ارائه دهنده، قادر خواهند بود به دانشگاه غیر انتفاعی تغییر رتبه دهند همچنین در سال های اخیر دانشگاه های غیر نیز به صورت بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. بنابراین متقاضیان عزیزی که قصد شرکت در دوره های غیر انتفاعی را دارید برای آگاهی از واحد های غیر انتفاعی استان ها و رشته های ارائه شده و شهریه تحصیل در این رشته و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در ارتباط باشید و ریزترین سوالات خود را در این باره از مشاوران بپرسید.

علاقمندان به آگاهی از فهرست دانشگاه های سراسری و فهرست دانشگاه های آزاد  و  فهرست دانشگاه های علوم پزشکی   و  فهرسرت دانشگاه پیام نوربا کلیک بر روی لینک آبی می توانند اطلاعات لازم را از واحدها و شرایط پذیرش در این دانشگاه ها دریافت نمایند.

 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل





معرفی واحد های دانشگاه غیر انتفاعی

نام دانشگاه رشته‌ها
مؤسسه آموزش عالی خاتم
دانشگاه آل طه
دانشگاه ابرار
مؤسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی(آبیک)
دانشگاه غیرانتفاعی صدرالمتالهین (صدرا)
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/دانشگاه_صدرا مؤسسه آموزش عالی رشته های:
حقوق
مدیریت بازرگانی
مهندسی برق
گرایش‌های
مخابرات – قدرت و..
مهندسی پزشکی
مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر
مؤسسه آموزش عالی میرعماد قزوین رشته های :
کارشناسی پیوسته مهندسی معماری – کارشناسی پیوسته ارتباط تصویری – کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی – کارشناسی پیوسته چاپ – کارشناسی پیوسته نقاشی – کارشناسی ناپیوسته آموزش هنرهای تجسمی – کارشناسی ناپیوسته معماری – کارشناسی ناپیوسته شهرسازی – کارشناسی ناپیوسته ارتباط تصویری – کاردانی پیوسته نقشه‌کشی – کاردانی پیوسته گرافیک
مؤسسه آموزش عالی ادیبان رشته های :کارشناسی ارشد برق مخابرات -کارشناسی ارشد برق الکترونیک – کارشناسی مهندسی برق (الکترونیک- مخابرات) – کارشناسی ناپیوسته برق (مخابرات گرایش سوئیچ، قدرت) – کارشناسی پیوسته کامپیوتر نرم‌افزار-سخت‌افزار – کارشناسی پیوسته مهندسی مکانیک – کارشناسی پیوسته ریاضی و آمار
مؤسسه آموزش عالی علوم و توسعه آریا رشته های: کارشناسی ارشد عمران سازه – مهندسی عمران عمران – مهندسی تکنولوژی عمران عمران – مهندسی تکنولوژی عمران ساختمان – مهندسی تکنولوژی عمران نقشه‌برداری – کاردانی پیوسته کارهای ساختمانی – کاردانی پیوسته کارهای بتنی – مهندس صنایع ایمنی صنعتی و محیط کار – کارشناسی پیوسته معماری شهرسازی – کارشناسی ناپیوسته معماری – کاردانی پیوسته نقشه‌کشی معماری – کاردانی پیوسته کامپیوتر نرم‌افزار
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تعالی
مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قمرشته های : مدیریت امور فرهنگی – مدیریت بیمه – مدیریت بازرگانی – مدیریت صنعتی – حسابداری – علوم قرآن و حدیث – مترجمی زبان انگلیسی
دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور
دانشگاه ادیان و مذاهب
دانشگاه غیرانتفاعی هیمن مهاباد
دانشکده اصول الدین
دانشگاه رایانه‌ای تهران مهندسی فناوری اطلاعات IT
دانشکده علوم حدیث
دانشکده معارف قرآنی اصفهان
دانشگاه باقرالعلوم
دانشگاه بین‌المللی امام رضا
دانشگاه شیخ بهایی
دانشگاه شمال – آمل
دانشگاه علم و فرهنگ
دانشگاه علوم و فنون مازندران
دانشگاه علامه محدث نوری رشته‌های:کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)-فناوری اطلاعات-برق-عمران-معماری-مکانیک-صنایع-ICT-مهندسی انرژی-مهندسی پزشکی-مهندسی منابع طبیعی (محیط زیست-جنگلداری-شیلات)-حقوق-حسابداری-علوم اقتصادی-زبان انگلیسی-اقتصاد بازرگانی-مدیریت صنعتی و غیره/مقاطع:کارشناسی ارشد-کارشناسی پیوسته و ناپیوسته-کاردانی
دانشگاه مفید
مؤسسه آموزش عالی ناصر خسرو رشته های: مدیریت جهانگردی – مدیریت بیمه – مترجمی زبان انگلیسی – حسابداری – حسابداری صنعتی – مدیریت بازرگانی – نقشه‌کشی معماری – نقاشی – طراحی گرافیک
مؤسسه آموزش عالی میزان تبریز رشته های:کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات – حسابداری – مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه و غیره
مؤسسه آموزش عالی آرادان
مؤسسه آموزش عالی ایوانکی
مرکز آموزش عالی شرکت داده پردازی ایران
مؤسسه آموزش عالی آبا(آبیک)
مؤسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی(آبیک)
مؤسسه آموزش عالی آمل – آمل
مؤسسه آموزش عالی ادیب مازندران
مؤسسه آموزش عالی ادیبان یزد
مؤسسه آموزش عالی شرق گلستان رشته های:
مهندسی کامپیوتر -هوش مصنوعی (برای اولین بار در استان گلستان)، مدیریت بازرگانی-استراتژیک (برای اولین بار در استان گلستان)، مدیریت بازرگانی-بازاریابی، حسابداری مدیریت، حسابداری-حسابداری، روانشناسی-عمومی
کارشناسی
مهندسی عمران-عمران، مهندسی کامپیوتر، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی، حسابداری، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت بانکی، مدیریت دولتی
کارشناسی ناپیوسته
مهندسی اجرایی عمران، مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، جهانگردی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی (تنها مؤسسه آموزش عالی استان گلستان که این رشته را اخذ نموده‌است) (ثبت نام ویژه در طرح اختصاصی معلمان و فرهنگیان)
کاردانی
صنایع-ایمنی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، امور بیمه، نرم‌افزار کامپیوتر، امور بانکی، آموزش زبان انگلیسی، امور مالی و مالیاتی، حسابداری بازرگانی (فنی و حرفه‌ای)، نرم‌افزار کامپیوتر (فنی و حرفه ای)
مؤسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس
مؤسسه آموزش عالی اسرار مشهد
مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام
مؤسسه آموزش عالی سفیر دانش ایلام
مؤسسه آموزش عالی بعثت کرمان
مؤسسه آموزش عالی بهار مشهد
مؤسسه آموزش عالی پارسا بابلسر
مؤسسه آموزش عالی پارسیان
مؤسسه آموزش عالی پارس رضوی گناباد
مؤسسه آموزش عالی پویا – یاسوج
مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان
مؤسسه آموزش عالی تابران -مشهد رشته های: آموزش زبان انگلیسی – مترجمی زبان انگلیسی – حسابداری – حسابداری بازرگانی – مدیریت بازرگانی – نقشه‌کشی معماری – امور اداری – امور بانکی – مدیریت خانواده – مربی کودک –
مؤسسه آموزش عالی توسعه دانش سنندج
مؤسسه آموزش عالی ثامن نیشابور
مؤسسه آموزش عالی جابر بن حیان-رشت
مؤسسه آموزش عالی جامی
مؤسسه آموزش عالی جاوید جیرفت
مؤسسهٔ آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد
مؤسسه آموزش عالی حکمت قم
مؤسسه آموزش عالی خاوران مشهد رشته های:
کارشناسی پیوسته
مهندسی شهرسازی، مهندسی معماری، مهندسی معماری داخلی، مهندسی عمران-عمران، مهندسی عمران-نقشه‌برداری، مهندسی برق مخابرات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی، مهندسی مدیریت پروژه
کارشناسی ارشد
برنامه‌ریزی شهری، عمران-آب و فاضلاب، عمران-آب و سازه‌های هیدرولیکی، عمران-سنجش از دور، عمران-محیط زیست، مهندسی و مدیریت ساخت، برق-مخابرات، معماری، معماری داخلی
مؤسسه آموزش عالی خراسان
مؤسسه آموزش عالی خرد گرایان مطهر مشهد
مؤسسه آموزش عالی خیام مشهد
مؤسسه آموزش عالی دارالعلم یزد
مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان
مؤسسه آموزش عالی دانشوران تبریز
مؤسسه آموزش عالی رجا قزوین
مؤسسه آموزش عالی رسام
مؤسسه آموزش عالی راه دانش بابل – بابل
مؤسسه آموزش عالی رشدیه -تبریز
مؤسسه آموزش عالی روزبه زنجان
مؤسسه آموزش عالی روزبهان ساری
مؤسسه آموزش عالی ساریان ساری
مؤسسه آموزش عالی سبلان اردبیل
مؤسسه آموزش عالی سبحان نیشابور
دانشگاه صنعتی سجاد مشهد
مؤسسه آموزش عالی سبز آمل
مؤسسه آموزش عالی سپهر اصفهان
مؤسسه آموزش عالی سلمان(مشهد)
دانشگاه سوره
مؤسسه آموزش عالی سینا کاشان
مؤسسه آموزش عالی شاهرود
مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم
مؤسسه آموزش عالی شهریار آستارا
مؤسسه آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانی
مؤسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا)
مؤسسه آموزش عالی صفاهان -اصفهان
مؤسسه آموزش عالی صنعتی فولاد- اصفهان
مؤسسه آموزش عالی صنعتی مازندران – بابل
مؤسسه آموزش عالی طبرستان چالوس
مؤسسه آموزش عالی پویندگان دانش چالوس
مؤسسه آموزش عالی طبری بابل
مؤسسه آموزش عالی عبدالرحمان صوفی رازی زنجان
مؤسسه آموزش عالی عطار مشهد
مؤسسه آموزش عالی علامه جعفری رفسنجان
مؤسسه آموزش عالی علامه دهخدا قزوین
مؤسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانی
مؤسسه آموزش عالی علوم و فناوری آریان بابل
مؤسسه آموزش عالی صالحان قایم شهر
مؤسسه آموزش عالی علوم و فناوری سپاهان
مؤسسه آموزش عالی غزالی – قزوین
مؤسسه آموزش عالی فردوس
مؤسسه آموزش عالی فنی کرمان
مؤسسه آموزش عالی کار
موسسه آموزش عالی کاوش
موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی
مؤسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران
مؤسسه آموزش عالی کسری رامسر
مؤسسه آموزش عالی کومش سمنان
مؤسسه آموزش عالی لامعی گرگانی
مؤسسه آموزش عالی مازیار رویان
مؤسسه آموزش عالی مهرگان محلات
مؤسسه آموزش عالی مهد علم کاشان
مؤسسه آموزش عالی مهر آستان-آستانه اشرفیه-رشت
مؤسسه آموزش عالی مهر اراک
مؤسسه آموزش عالی میرداماد گرگان
مؤسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز
مؤسسه آموزش عالی نجف آباد
مؤسسه آموزش عالی نورطوبی
مؤسسه آموزش عالی نهاوند
مؤسسه آموزش عالی هدف -ساری
مؤسسه آموزش عالی هرمزان
مؤسسه آموزش عالی هنر کمال الملک نوشهر
مؤسسه آموزش عالی دیلمان
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی کارون
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گنجنامه همدان
مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند (واحد پسران) رشته های :مهندسی صنایع- مهندسی کامپیوتر- مهندسی معماری- حسابداری- حقوق- مدیریت بازرگانی- مدیریت صنعتی- علوم ورزشی- مترجمی زبان -ادبیات زبان انگلیسی)
موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند (واحد دختران) رشته های :مهندسی صنایع- مهندسی کامپیوتر- مهندسی معماری- حسابداری- حقوق- مدیریت بازرگانی- مدیریت صنعتی- علوم ورزشی- مترجمی زبان -ادبیات زبان انگلیسی)



منبع:معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی
tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه غیر انتفاعی,موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی,معرفی موسسه های غیر انتفاعی,لیست دانشگاه های غیر انتفاعی کلیه شهرها,آدرس واحدهای موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی,شهریه دانشگاه غیر انتفاعی,اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 15:02

در حال حاضر بسیاری از داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری همزمان با ثبت نام در کنکور تیک شرکت در دانشگاه غیر انتفاعی را زده و فرصت خود را برای قبولی در رشته های موسسه ها و دانشگاه های غیر انتفاعی امتحان می کنند بنابراین می توان گفت با توجه به افزایش متقاضیان برای ورود به دوره های آموزش عالی در ایران، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاهی در بخش غیردولتی ایجاد شده تا پاسخگوی روز افزون شما عزیزان باشد، منظور از موسسه‌های غیرانتفاعی، مراکزی هستند که از بودجه غیردولتی استفاده نموده و به صورت مستقل زیرنظر هیئت امنای مؤسسه اداره می‌گردند. در این مراکز، تحصیل غیر رایگان و همراه با اخذ شهریه بوده بنابراین دانشجویانی که قصد تحصیل در دوره های غیر انتفاعی را دارند باید در ثبت نام کنکور سراسری شرکت کرده و کارت اعتباری جداگانه ای برای شرکت در دوره های غیر انتفاعی باید خریداری نمایید. سیستم آموزشی این دانشگاه‌ها براساس ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. برخی از این موسسات با کسب استانداردهای لازم به دانشگاه غیرانتفاعی ارتقا یافته‌اند. همچنین دانشجویانی که در دانشگاه های غیر انتفاعی تحصیل می کنند متعهد به خدمت در دولت نیستند. موسسات و آموزشگاه های غیر انتفاعی با توجه به نوع، تعداد و کیفیت رشته های ارائه دهنده، قادر خواهند بود به دانشگاه غیر انتفاعی تغییر رتبه دهند همچنین در سال های اخیر دانشگاه های غیر نیز به صورت بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. بنابراین متقاضیان عزیزی که قصد شرکت در دوره های غیر انتفاعی را دارید برای آگاهی از واحد های غیر انتفاعی استان ها و رشته های ارائه شده و شهریه تحصیل در این رشته و هر سوالی که دارید می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در ارتباط باشید و ریزترین سوالات خود را در این باره از مشاوران بپرسید.

علاقمندان به آگاهی از فهرست دانشگاه های سراسری و فهرست دانشگاه های آزاد  و  فهرست دانشگاه های علوم پزشکی   و  فهرسرت دانشگاه پیام نوربا کلیک بر روی لینک آبی می توانند اطلاعات لازم را از واحدها و شرایط پذیرش در این دانشگاه ها دریافت نمایند.

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل





معرفی واحد های دانشگاه غیر انتفاعی

 
نام دانشگاه رشته‌ها
مؤسسه آموزش عالی خاتم
دانشگاه آل طه
دانشگاه ابرار
مؤسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی(آبیک)
دانشگاه غیرانتفاعی صدرالمتالهین (صدرا)
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/دانشگاه_صدرا مؤسسه آموزش عالی رشته های:
حقوق
مدیریت بازرگانی
 
مهندسی برق
 
گرایش‌های
 
مخابرات – قدرت و..
 
مهندسی پزشکی
 
مهندسی عمران
 
مهندسی کامپیوتر
 
مؤسسه آموزش عالی میرعماد قزوین رشته های :
کارشناسی پیوسته مهندسی معماری – کارشناسی پیوسته ارتباط تصویری – کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی – کارشناسی پیوسته چاپ – کارشناسی پیوسته نقاشی – کارشناسی ناپیوسته آموزش هنرهای تجسمی – کارشناسی ناپیوسته معماری – کارشناسی ناپیوسته شهرسازی – کارشناسی ناپیوسته ارتباط تصویری – کاردانی پیوسته نقشه‌کشی – کاردانی پیوسته گرافیک
مؤسسه آموزش عالی ادیبان رشته های :کارشناسی ارشد برق مخابرات -کارشناسی ارشد برق الکترونیک – کارشناسی مهندسی برق (الکترونیک- مخابرات) – کارشناسی ناپیوسته برق (مخابرات گرایش سوئیچ، قدرت) – کارشناسی پیوسته کامپیوتر نرم‌افزار-سخت‌افزار – کارشناسی پیوسته مهندسی مکانیک – کارشناسی پیوسته ریاضی و آمار
مؤسسه آموزش عالی علوم و توسعه آریا رشته های: کارشناسی ارشد عمران سازه – مهندسی عمران عمران – مهندسی تکنولوژی عمران عمران – مهندسی تکنولوژی عمران ساختمان – مهندسی تکنولوژی عمران نقشه‌برداری – کاردانی پیوسته کارهای ساختمانی – کاردانی پیوسته کارهای بتنی – مهندس صنایع ایمنی صنعتی و محیط کار – کارشناسی پیوسته معماری شهرسازی – کارشناسی ناپیوسته معماری – کاردانی پیوسته نقشه‌کشی معماری – کاردانی پیوسته کامپیوتر نرم‌افزار
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تعالی
مؤسسه آموزش عالی طلوع مهر قمرشته های : مدیریت امور فرهنگی – مدیریت بیمه – مدیریت بازرگانی – مدیریت صنعتی – حسابداری – علوم قرآن و حدیث – مترجمی زبان انگلیسی
دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور
دانشگاه ادیان و مذاهب
دانشگاه غیرانتفاعی هیمن مهاباد
دانشکده اصول الدین
دانشگاه رایانه‌ای تهران مهندسی فناوری اطلاعات IT
دانشکده علوم حدیث
دانشکده معارف قرآنی اصفهان
دانشگاه باقرالعلوم
دانشگاه بین‌المللی امام رضا
دانشگاه شیخ بهایی
دانشگاه شمال – آمل
دانشگاه علم و فرهنگ
دانشگاه علوم و فنون مازندران
دانشگاه علامه محدث نوری رشته‌های:کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)-فناوری اطلاعات-برق-عمران-معماری-مکانیک-صنایع-ICT-مهندسی انرژی-مهندسی پزشکی-مهندسی منابع طبیعی (محیط زیست-جنگلداری-شیلات)-حقوق-حسابداری-علوم اقتصادی-زبان انگلیسی-اقتصاد بازرگانی-مدیریت صنعتی و غیره/مقاطع:کارشناسی ارشد-کارشناسی پیوسته و ناپیوسته-کاردانی
دانشگاه مفید
مؤسسه آموزش عالی ناصر خسرو رشته های: مدیریت جهانگردی – مدیریت بیمه – مترجمی زبان انگلیسی – حسابداری – حسابداری صنعتی – مدیریت بازرگانی – نقشه‌کشی معماری – نقاشی – طراحی گرافیک
مؤسسه آموزش عالی میزان تبریز رشته های:کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات – حسابداری – مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه و غیره
مؤسسه آموزش عالی آرادان
مؤسسه آموزش عالی ایوانکی
مرکز آموزش عالی شرکت داده پردازی ایران
مؤسسه آموزش عالی آبا(آبیک)
مؤسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی(آبیک)
مؤسسه آموزش عالی آمل – آمل
مؤسسه آموزش عالی ادیب مازندران
مؤسسه آموزش عالی ادیبان یزد
مؤسسه آموزش عالی شرق گلستان رشته های:
مهندسی کامپیوتر -هوش مصنوعی (برای اولین بار در استان گلستان)، مدیریت بازرگانی-استراتژیک (برای اولین بار در استان گلستان)، مدیریت بازرگانی-بازاریابی، حسابداری مدیریت، حسابداری-حسابداری، روانشناسی-عمومی
 
کارشناسی
مهندسی عمران-عمران، مهندسی کامپیوتر، روانشناسی، فقه و حقوق اسلامی، حسابداری، مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، مدیریت بانکی، مدیریت دولتی
 
کارشناسی ناپیوسته
مهندسی اجرایی عمران، مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، جهانگردی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی (تنها مؤسسه آموزش عالی استان گلستان که این رشته را اخذ نموده‌است) (ثبت نام ویژه در طرح اختصاصی معلمان و فرهنگیان)
 
کاردانی
صنایع-ایمنی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، امور بیمه، نرم‌افزار کامپیوتر، امور بانکی، آموزش زبان انگلیسی، امور مالی و مالیاتی، حسابداری بازرگانی (فنی و حرفه‌ای)، نرم‌افزار کامپیوتر (فنی و حرفه ای)
 
مؤسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس
مؤسسه آموزش عالی اسرار مشهد
مؤسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام
مؤسسه آموزش عالی سفیر دانش ایلام
مؤسسه آموزش عالی بعثت کرمان
مؤسسه آموزش عالی بهار مشهد
مؤسسه آموزش عالی پارسا بابلسر
مؤسسه آموزش عالی پارسیان
مؤسسه آموزش عالی پارس رضوی گناباد
مؤسسه آموزش عالی پویا – یاسوج
مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان
مؤسسه آموزش عالی تابران -مشهد رشته های: آموزش زبان انگلیسی – مترجمی زبان انگلیسی – حسابداری – حسابداری بازرگانی – مدیریت بازرگانی – نقشه‌کشی معماری – امور اداری – امور بانکی – مدیریت خانواده – مربی کودک –
مؤسسه آموزش عالی توسعه دانش سنندج
مؤسسه آموزش عالی ثامن نیشابور
مؤسسه آموزش عالی جابر بن حیان-رشت
مؤسسه آموزش عالی جامی
مؤسسه آموزش عالی جاوید جیرفت
مؤسسهٔ آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد
مؤسسه آموزش عالی حکمت قم
مؤسسه آموزش عالی خاوران مشهد رشته های:
 
کارشناسی پیوسته
مهندسی شهرسازی، مهندسی معماری، مهندسی معماری داخلی، مهندسی عمران-عمران، مهندسی عمران-نقشه‌برداری، مهندسی برق مخابرات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی، مهندسی مدیریت پروژه
 
کارشناسی ارشد
برنامه‌ریزی شهری، عمران-آب و فاضلاب، عمران-آب و سازه‌های هیدرولیکی، عمران-سنجش از دور، عمران-محیط زیست، مهندسی و مدیریت ساخت، برق-مخابرات، معماری، معماری داخلی
 
مؤسسه آموزش عالی خراسان
مؤسسه آموزش عالی خرد گرایان مطهر مشهد
مؤسسه آموزش عالی خیام مشهد
مؤسسه آموزش عالی دارالعلم یزد
مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان
مؤسسه آموزش عالی دانشوران تبریز
مؤسسه آموزش عالی رجا قزوین
مؤسسه آموزش عالی رسام
مؤسسه آموزش عالی راه دانش بابل – بابل
مؤسسه آموزش عالی رشدیه -تبریز
مؤسسه آموزش عالی روزبه زنجان
مؤسسه آموزش عالی روزبهان ساری
مؤسسه آموزش عالی ساریان ساری
مؤسسه آموزش عالی سبلان اردبیل
مؤسسه آموزش عالی سبحان نیشابور
دانشگاه صنعتی سجاد مشهد
مؤسسه آموزش عالی سبز آمل
مؤسسه آموزش عالی سپهر اصفهان
مؤسسه آموزش عالی سلمان(مشهد)
دانشگاه سوره
مؤسسه آموزش عالی سینا کاشان
مؤسسه آموزش عالی شاهرود
مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش قم
مؤسسه آموزش عالی شهریار آستارا
مؤسسه آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانی
مؤسسه آموزش عالی صدرالمتألهین (صدرا)
مؤسسه آموزش عالی صفاهان -اصفهان
مؤسسه آموزش عالی صنعتی فولاد- اصفهان
مؤسسه آموزش عالی صنعتی مازندران – بابل
مؤسسه آموزش عالی طبرستان چالوس
مؤسسه آموزش عالی پویندگان دانش چالوس
مؤسسه آموزش عالی طبری بابل
مؤسسه آموزش عالی عبدالرحمان صوفی رازی زنجان
مؤسسه آموزش عالی عطار مشهد
مؤسسه آموزش عالی علامه جعفری رفسنجان
مؤسسه آموزش عالی علامه دهخدا قزوین
مؤسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانی
مؤسسه آموزش عالی علوم و فناوری آریان بابل
مؤسسه آموزش عالی صالحان قایم شهر
مؤسسه آموزش عالی علوم و فناوری سپاهان
مؤسسه آموزش عالی غزالی – قزوین
مؤسسه آموزش عالی فردوس
مؤسسه آموزش عالی فنی کرمان
مؤسسه آموزش عالی کار
موسسه آموزش عالی کاوش
موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی
مؤسسه آموزش عالی کنسرواتوار تهران
مؤسسه آموزش عالی کسری رامسر
مؤسسه آموزش عالی کومش سمنان
مؤسسه آموزش عالی لامعی گرگانی
مؤسسه آموزش عالی مازیار رویان
مؤسسه آموزش عالی مهرگان محلات
مؤسسه آموزش عالی مهد علم کاشان
مؤسسه آموزش عالی مهر آستان-آستانه اشرفیه-رشت
مؤسسه آموزش عالی مهر اراک
مؤسسه آموزش عالی میرداماد گرگان
مؤسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز
مؤسسه آموزش عالی نجف آباد
مؤسسه آموزش عالی نورطوبی
مؤسسه آموزش عالی نهاوند
مؤسسه آموزش عالی هدف -ساری
مؤسسه آموزش عالی هرمزان
مؤسسه آموزش عالی هنر کمال الملک نوشهر
مؤسسه آموزش عالی دیلمان
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی کارون
مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی گنجنامه همدان
مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند (واحد پسران) رشته های :مهندسی صنایع- مهندسی کامپیوتر- مهندسی معماری- حسابداری- حقوق- مدیریت بازرگانی- مدیریت صنعتی- علوم ورزشی- مترجمی زبان -ادبیات زبان انگلیسی)
موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند (واحد دختران) رشته های :مهندسی صنایع- مهندسی کامپیوتر- مهندسی معماری- حسابداری- حقوق- مدیریت بازرگانی- مدیریت صنعتی- علوم ورزشی- مترجمی زبان -ادبیات زبان انگلیسی)



منبع:معرفی واحدهای دانشگاه غیر انتفاعی
tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه غیر انتفاعی,موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی,معرفی موسسه های غیر انتفاعی,لیست دانشگاه های غیر انتفاعی کلیه شهرها,آدرس واحدهای موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی,شهریه دانشگاه غیر انتفاعی,اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 14:57

با توجه به افزایش متقاضیان ثبت نام برای کنکور تجربی، بسیاری از داوطلبان علاقمند به آگاهی از لیست واحد های دانشگاه علوم پزشکی و شرایط  پذیرش در این دانشگاه ها می باشند.
همانطور که در ابتدا گفتیم هر سال تعداد شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی از گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری برای ورود و تحصیل در رشته های پزشکی افزایش می یابد، گروه آزمایشی علوم تجربی دارای ۵ زیرگروه می باشد و شرکت کنندگان در این گروه آزمایشی پس از قبولی در کنکور می‌توانند در رشته‌های چون پزشکی، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، داروسازی و… تحصیل کنند. بنابراین کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی باید برای تحصیل در رشته ها پزشکی در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نمایند و شانس خود را برای قبولی در این دانشگاه امتحان نمایند. در صورت دانشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط پذیرش با آزمون و بدون آزمون در هر یک از این دانشگاه ها و رتبه لازم برای قبولی در هر کدام می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی 

 همانطور که همه ی  داوطلبان می دانند برای تحصیل در رشته های دانشگاه علوم پزشکیباید در ثبت نام کنکور سراسری 97 شرکت کرده و با کسب رتبه و تراز لازم در رشته مورد نظر خود تحصیل نمایند، همچنین به دوستانی حتمن قصد تحصیل در رشته های پزشکی را دارند یادآوری می کنیم علاوه بر دانشگاه سراسری علاقمندان می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم شرکت کرده و فرصت خود را امتحان نمایند همچنین با ثبت نام در پردیس خودگردان و دانشگاه های بین الملل و حتی از طریق اعزام دانشجو به خارج از کشور می توانند در رشته پزشکی مد نظر خودتحصیل نمایند فقط کافیست برای دریافت اطلاعات با مشاوران سامانه ثبت نام صدای مشاور در اتباط باشند و سوالات خود را در این زمینه از مشاوران پرسیده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

علاقمندان به آگاهی از فهرست دانشگاه های سراسری و فهرست دانشگاه های آزاد  و معرفی دانشگاه غیر انتفاعی  و معرفی دانشگاه فنی حرفه ای با  فهرسرت دانشگاه پیام نور   و  معرفی واحد های دانشگاه علمی کاربردی کلیک بر روی لینک آبی می توانند اطلاعات لازم را از واحدها و شرایط پذیرش در این دانشگاه ها دریافت نمایند.


منبع:معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "دانشگاه علوم پزشکی,معرفی دانشگاه علوم پزشکی,لیست دانشگاه های علوم پزشکی,معرفی دانشکده های علوم پزشکی,شرایط قبولی در دانشگاه علوم پزشکی,رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه علوم پزشکی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 14:31

با توجه به افزایش متقاضیان ثبت نام برای کنکور تجربی، بسیاری از داوطلبان علاقمند به آگاهی از لیست واحد های دانشگاه علوم پزشکی و شرایط  پذیرش در این دانشگاه ها می باشند.
همانطور که در ابتدا گفتیم هر سال تعداد شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی از گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری برای ورود و تحصیل در رشته های پزشکی افزایش می یابد، گروه آزمایشی علوم تجربی دارای ۵ زیرگروه می باشد و شرکت کنندگان در این گروه آزمایشی پس از قبولی در کنکور می‌توانند در رشته‌های چون پزشکی، دندان‌پزشکی، دامپزشکی، داروسازی و… تحصیل کنند. بنابراین کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی باید برای تحصیل در رشته ها پزشکی در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نمایند و شانس خود را برای قبولی در این دانشگاه امتحان نمایند. در صورت دانشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط پذیرش با آزمون و بدون آزمون در هر یک از این دانشگاه ها و رتبه لازم برای قبولی در هر کدام می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.






 

جهت مشاوره در زمینه معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی 

 همانطور که همه ی  داوطلبان می دانند برای تحصیل در رشته های دانشگاه علوم پزشکیباید در ثبت نام کنکور سراسری 97 شرکت کرده و با کسب رتبه و تراز لازم در رشته مورد نظر خود تحصیل نمایند، همچنین به دوستانی حتمن قصد تحصیل در رشته های پزشکی را دارند یادآوری می کنیم علاوه بر دانشگاه سراسری علاقمندان می توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم شرکت کرده و فرصت خود را امتحان نمایند همچنین با ثبت نام در پردیس خودگردان و دانشگاه های بین الملل و حتی از طریق اعزام دانشجو به خارج از کشور می توانند در رشته پزشکی مد نظر خودتحصیل نمایند فقط کافیست برای دریافت اطلاعات با مشاوران سامانه ثبت نام صدای مشاور در اتباط باشند و سوالات خود را در این زمینه از مشاوران پرسیده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.
 

علاقمندان به آگاهی از فهرست دانشگاه های سراسری و فهرست دانشگاه های آزاد  و معرفی دانشگاه غیر انتفاعی  و معرفی دانشگاه فنی حرفه ای با  فهرسرت دانشگاه پیام نور   و  معرفی واحد های دانشگاه علمی کاربردی کلیک بر روی لینک آبی می توانند اطلاعات لازم را از واحدها و شرایط پذیرش در این دانشگاه ها دریافت نمایند.


منبع:معرفی واحد های دانشگاه علوم پزشکی

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "دانشگاه علوم پزشکی,معرفی دانشگاه علوم پزشکی,لیست دانشگاه های علوم پزشکی,معرفی دانشکده های علوم پزشکی,شرایط قبولی در دانشگاه علوم پزشکی,رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه علوم پزشکی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 14:21

با توجه به اینکه در دانشگاه‌های دولتی نظارت بر روی اساتید و دانشجویان بیشتر است و اساتیدی که انتخاب می‌شوند از لحاظ علمی و تجربی برتراند، بنابراین باید گفت که کیفیت دانشگاه دولتی را هیچ کجا ندارد. علت برتر بودن دانشگاه دولتی صرفا بخاطر برتر بودن امکانات و یا برتری اساتادان نمی باشد همه ی شرایط باعث برتر شدن دانشگاه دولتی می شود، مثلاً افرادی که در دانشگاه های دولتی پذیرش می شوند که علاقمند به درس‌ می باشند و این موضوع باعث ترغیب شدن و پویای از همه ی جهات می شود اما در دانشگاه های رده پایین دانشجویان معمولا به دنبال تمام کردن کلاس می باشند، همچنین از مزایای تحصیل در دانشگاه دولتی که در شهر غیر از محل سکونت شما باشد،  این است که مجبورید در خوابگاه بمانید و درس بخوانید بنابراین این ویژگی های کلی باعث برتر بودن دانشگاه دولتی نسبت به دیگر دانشگاه ها می باشد.

 یکی از سوالاتی که بسیاری از دانش آموزان که قصد تحصیل در دانشگاه دولتی را دارند، آگاهی ازلیست دانشگاه های دولتی و رشته های دانشگاه دولتی تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه ها و شرایط ورود به دانشگاه های دولتی روزنه و شبانه می باشد، تا با داشتن هدف و انتخاب اینکه در کدام دانشگاه می خواهند تحصیل نمایند خود را برای کنکور سراسری آماده نمایند. هدف ما هم آشنایی شما عزیزان با کلیه دانشگاه های دولتی موجود در کشئور می باشد تا با توجه به هدف و توانایی که دارید در رشته مورد نظر خود در این دانشگاه ها قبول شوید تا بتوانید در تمام مراحل زندگی خود پیشرفت کنید. در صورت داشتن هرسوال در رابطه بانحو پذیرش دانشگاه سراسری  و رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه سراسری با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه سراسری در ارتباط باشید.

 

 
 

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشگاه های سراسری

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه پذیرش در دانشگاه دولتی

 لازم است به متقاضیان تحصیل در دانشگاه های دولتی اعلام کنیم شرایط تحصیل و پذیرش در این دانشگاه دولتی  از طریق ثبت نام در کنکور سراسری میسر می شود و هر داوطلب براساس علاقه و بدون توجه به عنوان دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود می تواند در یکی از پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه ثبت نام و شرکت نمایند. بعد شرکت در کنکور سراسری در صورت کسب رتبه لازم می توانند بر اساس علایق خود، رشته مورد نظر انتخاب نمایند.

 منبع:معرفی دانشگاه های سراسری

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "دانشگاه سراسری,دانشگاه دولتی,معرفی دانشگاه دولتی,لیست دانشگاه دولتی,فهرست دانشگاه دولتی,کنکور سراسری,نحوه قبولی در دانشگاه دولتی,دانشگاه روزانه,دانشگاه شبانه, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 14:15

آیا از مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد و سراسری  مطلع هستید؟

داوطلبانی که مشمول خدمت سربازی شده اید آیا می دانید در صورت داشتن چه شرایطی می توانید در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنید؟

با توجه به شرایط ثبت نام در مقاطع تحصیلی برای متقاضیان پسر در این مقاله توضیحاتی در رابطه با شرایط ثبت نا در آزمون کارشناسی ارشد برای مشمولان سربازی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم گذاشت.
بنابر باید ذکر کنیم شرایط ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها اعم از دانشگاه‌های بدون آزمون و دانشگاه‌های با آزمون وجود دارد مشمولانی که بعد از فارغ التحصیلی غیبت نداشته باشند می‌توانند در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.
در صورت نداشتن غیبت تمامی مشمولان سربازی در صورت قبول شدن در دانشگاه می توانن در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

 

شرایط مقررات نظام وظیفه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 97

این افراد می‌بایست به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند اما این امکان به آنان داده می‌شود که حداکثر تا یک بار تاریخ اعزام خود را تمدید کرده و در صورتی که امکان ادامه تحصیل در دانشگاه چه به واسطه کنکور و چه بدون کنکور برایشان فراهم شود می‌توانند بدون غیبت وارد دانشگاه شده و پس از فارغ‌التحصیلی برای انجام خدمت سربازی اقدام کنند. بنابراین متقاضیانی که قصد تحصیل دردانشگاه‌های بدون آزمون و دانشگاه‌های با آزمون را دارند در صورتی که در هر یک از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم از جمله دانشگاه‌های سراسری، آزاد، فنی و حرفه‌ای، علمی و کاربردی و … پذیرش شوند معافیت تحصیلی برایشان صادر شده و دیگر اینکه آیا با کنکور یا بدون کنکور در دانشگاه پذیرش شده‌اند یا خیر برای سازمان وظیفه عمومی اهمیتی ندارد. در ادامه قوانین مربوط به شرایط ورود به دانشگاه ها بعد از قبولی در آزمون ارشد را در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.

 

 


 

جهت مشاوره در زمینه مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




قوانین نظام وظیفه داوطلبان آمون کارشناسی ارشد 97 – 98

در ادامه توضیحات کامل در رابطه با نحوه ثبت نام و ارائه کارت پایان خدمت و نحوه گرفتن معافیت تحصیلی برای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 – 98 را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با نحوه گرفتن معافیت تحصیلی می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارد در ارتباط باشید.
1- دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند.
2- دارا بودن کارت معافیت دایم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)
3- متولدین سال 1352 و قبل آن، به شرط اینکه تغییر سن نداده باشند.
4- مشمولان فارغ التحصیل کارشناسی (در سنوات مجاز تحصیلی)، دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبـل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.

5- دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ 31/6/1397 در سنوات مجاز تحصیلی (برابر تبصره 1 و 2 ماده 33 قانون وظیفه عمومی) فارغ التحصیل میشوند.
6 – فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنهـا تـا زمـان پـذیرش در مقطـع کارشناسی ارشد، بیش از یک سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.
7- کارکنان متعهد خدمت در سازمانها و یا وزارتخانه ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
8- کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

9- طلاب علوم دینی دارنده مدرک کارشناسی و دارای معافیت تحصیلی حوزه. به شرطی که مرکز مدیریت حوزههای علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیـه خراسان و یا اصفهان تأیید نمایند که طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصیل در حوزه، به موازات آن در دانشگاه نیـز تحصـیل کنـد، بـا همـان معافیـت تحصیلی حوزه، اشتغال به تحصیل وی در دانشگاه بلامانع است. هر موقع حوزه علمیه معافیت تحصیلی طلبهای را لغو یا خاتمـه یافتـه اعـلام کند، ادامه تحصیل وی در دانشگاه منوط به اجازه سازمان وظیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاهی است. اینگونه دانشجویان برای ثبت نام در هر ترم تحصیلی باید موافقتنامه حوزه علمیه مربوط را ارائه نمایند.
10- مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی، کفالت و یا …) در مدت اعتبار آن. 
11- (کارکنان وظیفه (سربازان حین خدمت) فارغ التحصیل مقطع کارشناسی بدون غیبت اولیه و به شرط داشتن سایر شرایط استفاده از معافیت تحصیلی. 
12 -دانشجویان انصرافی دانشگاهها در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی اولیه (موضوع تبصره 1 ماده 33 قانون وظیفه عمومی)، انصـراف از تحصـیل داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یکسـال سـپری نشـده باشـد. مضـافاً مشروط به اینکه از تاریخ 22/8/1390 به بعد از امتیاز یکبار انصراف، استفاده نکرده باشند.

همچنین داوطلبانی که شامل استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران می شوند برای آگاهی از تاثیر سهمیه رزمندگان در کنکور کارشناسی ارشد مقاله مورد نظر را مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال در رابطه با نحوه دریافت کد سهمیه و میزان تاثیر آن در انتخاب رشته ارشد یم توانند با سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد در ارتباط باشند.


منبع: مقررات نظام وظیفه داوطلبان کارشناسی ارشد97

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : عمومی کارشناسی ارشد,معافیت تحصیلی,مقررات وظیفه عمومی,شرایط مقررات نظام وظیفه ثبت نام ارشد,شرایط ثبت نام مشمولان سربازی در کنکور ارشد,",>, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 14:09

 آیامی توان با تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک صادر شده در رشته های پیراپزشکی وارد دانشگاه شد و ارشد رشته پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی را خواند؟

آیا با لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران می توان تغییر رشته به ارشد پزشکی داد؟؟

در صورت تغییر رشته به ارشد پزشکی  با داشتن دو مدرک می توان مطب زد و یا آینده شغلی تحصیل در دو مدرک به چه صورت خواهد شد؟

آیا با لیسانس روان شناسی میتوان در  آزمون ارشدپرستاری شرکت کرد؟

آیا با تحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی می توان در رشته های پزشکی وزارت بهداشت شرکت کرد ؟ آیا با تحصیل در رشته وزارت علوم در مقطع کارشناسی می توان در مقطع ارشد وزارت بهداشت خواند؟

با توجه به سوالات بسیار شما داوطلبانی که فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته های وزارت علوم، مثل روانشناسی، علوم آزمایشگاهی، تکنسین اتاق عمل هستند و قصد تغییر رشته به ارشد پزشکی را دارند، بنابراین در رابطه با تغییر رشته به ارشد پزشکی سوالات بسیاری در بین متقاضیان وجود دارد، بنابراین آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بالا در مقطع کارشناسی  تحصیل کرده اند و قصد تحصیل در مقطع ارشد در رشته های وزارت بهداشت را دارند،  می توانند با ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فرصت خود را امتحان کرده و اقدام به ثبت نام در رشته های پزشکی و پیراپزشکی امتحان نمایید.

 

شرایط تحصیل مجدد در رشته پزشکی 

شرایط ثبت نام پرستاری بدون کنکور 

 

 
 

 

جهت مشاوره در زمینه تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل



دلیل تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

همواره از دلایلی که  ذهن دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای تغییر رشته به ارشد پزشکی را به خود اختصاص می دهد، تغییر رشته به رشته هایی است که معمولا از بازار کار خوبی برخوردار می­باشند.  این عمل در بین دانشجویانی که در گروه تجربی در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند خیلی بیشتر از دانشجویانی است که در رشته های مهندسی در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند.  بنابراین طبق اطلاعیه سازمان سنجش، کلیه فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی مورد تأیید (بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی در برخی رشته های پزشکی ) می توانند، در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته های امتحانی گروه علوم تجربی و دامپزشکی (بجز کد رشته های امتحانی که شرط عنوان مدرک تحصیلی مشخص، در آنان اعمال و در جدول رشته های امتحانی درج گردیده) ثبت نام و شرکت نمایند. تحصیل در دوره کارشناسی ارشد منوط به قبولی در آزمون ورودی و گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی مربوط بوده و هزینه دروس پیش نیاز نیز توسط دانشجو پرداخت خواهد شد. در ادامه به توضیح کلی نحوه تغییر رشته به ارشد پزشکی می پردازیم.

آیا با مدرک گروه ریاضی می توان در رشته روانشناسی و .. تحصیل کرد؟

بنابراین انگیزه های مختلفی برای تغییر رشته به ارشد پزشکی وجود دارد. بنابراین متقاضیانی که در مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر خوانده اند می توانند در رشته های پیراپزشکی تحصیل نمایند؟ طبق قانون جدید برای اینکه بتوانید بعد از تحصیل اقدام به کار نمایید و پروانه نظام پزشکی و مشاوره را دریافت کنید، نیاز است که حداقل دو مقطع مرتبط خوانده باشید.

پس می توان گفت داوطلبانی که در مقطع کارشناسی در رشته های مهندسی تحصیل کرده اند، نمی توانند در مقطع ارشد در رشته های پیراپزشکی تحصیل نمایند، اما امکان تحصیل داوطلبانی که در رشته پیراپزشکی در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند در برخی رشته های پزشکی و پیرا پزشکی وجود دارد. پیشنهاد میکنیم قبل از انجام هر تصمیمی برای تغییر رشته به ارشد پزشکی با مشاوران سامانه در ارتباط بوده و سوالات خود را دراین زمینه از مشاوران بپرسید.

منبع:تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : ارشد پزشکی,تغییر رشته به ارشد پزشکی,شرایط تغییر رشته به ارشد پزشکی,تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد,شرایط تغییر رشته به ارشد پزشکی با مدرک مهندسی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 13:59

آیا کنکور برای هنرستانی ها حذف شده است ؟

آیا کنکور فنی و حرفه ای و کارو دانش حذف شده ؟

با توجه به حذف کنکور برای هنرستانی ها این نگرانی باری این داوطلبان به وجود می آید که تکلیف تحصیل این دانش اموزان در رشته ای دانشگاهی به چه صوت خواهد بود.  با توجه به اینکه دانش آموزانی که در رشته های هنرستانی تحصیل می کنند، پیش دانشگاهی ندارند و بعد از دریافت مدرک دیپلم با شرکت در کنکور و یا بصورت بدون کنکور تنها  می توانند در مقطع کاردانی تحصیل نمایند، و به طور مستقیم نمی توانند برای تحصیل در رشته های کارشناسی تحصیل نمایند. برا بهبود روند تحصیل برای این دانش آموزان طبق اطلاعیه آموزش و پرورش هنرستانی ها باید 12 سال تحصیل نمایند و پذیرش این داوطلبان بر اساس معدل خواهد بود. در ادامه به توضیح جزئیات حذف کنکور هنرستان خواهیم پرداخت.

مطالب مفید در رابطه با فنی حرفه ای:

معرفی واحد های دانشگاه فنی حرفه ای

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی 97 – 98 با آزمون و بدون آزمون

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97 – 98

زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی 97

 

جهت مشاوره در زمینه حذف کنکور هنرستانی ها در سال 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

 
 

 

جزئیات حذف کنکور هنرستانی‌ اعلام شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش جزئیات حذف کنکور هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کاردانش از سال آینده را تشریح کرد. هنرستان‌ها ۱۲ ساله خواهند شد، دانش آموزان ما بعد از پایه یازدهم به دانشگاه نمی‌روند بلکه وارد پایه دوازدهم می‌شوند، بر این اساس باید ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق فارغ التحصیلان سال‌های قبل تکمیل شود. پذیرش داوطلبان شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش صرفا بر اساس سابقه تحصیلی انجام می‌شود.

در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اولین دوره فارغ التحصیلان را در ساختار ۱۲ ساله خواهد بود، بر اساس قانون برنامه پنجم و ششم توسعه آموزش عالی موظف به اجرای دوره کاردانی پیوسته است. بر این اساس از سال ۹۸ دانش آموزان وارد دوره کاردانی پیوسته می‌شوند و دیگر کنکور نخواهند داشت و یک دوره آموزشی پنج ساله را به صورت پیوسته طی خواهند کرد.

به گفته وی، از سال ۹۸ دیگر سابقه تحصیلی مطرح نیست و همه هنرجویان وارد دوره کاردانی پیوسته می‌شوند و برنامه درسی‌شان به شکل پنج ساله تدوین و تنظیم خواهد شد.

 

آیا هنرستانی ها می توانند بدون کنکور در دانشکده های فنی و حرفه ای تحصیل کنند

با توجه به حذف آزمون هنرجویان هنرستان‌ها برای ورود به دانشگاه‌ همه هنرجویان هنرستان‌ها که می‌خواهند در دانشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای تحصیل کنند، می توانند بصورت بدون کنکور وارد دانشگاه های فنی حرفه ای شده و اگر این افراد بخواهند وارد دانشگاه‌های دیگر شوند، باید 12 واحد را به عنوان پیش نیاز بگذارند.

همچنین دانش‌آموزانی که وارد دوره هنرستان می‌شوند، باید بتوانند ادامه تحصیل داده و وارد دوره کاردانی پیوسته شوند، بر اساس برنامه ششم توسعه سهم آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای باید به 50 درصد برسد یعنی 50 درصد دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در هنرستان‌ها تحصیل کنند در حالی که الان 35 درصد دانش‌آموزان در هنرستان‌ها مشغول به تحصیل هستند.

 دانش‌آموزان در متوسطه دوم سه گروه هستند، گروهی که با مدرک دیپلم وارد بازار کار می‌شوند و در شاخه کاردانش هستند، گروه دوم بعد از اخذ مدرک کاردانی وارد بازار کار می‌شوند و در نهایت گروه سوم، دانش‌آموزانی هستند که در شاخه نظری تحصیل کرده و وارد دانشگاه‌ها می‌شوند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با حذف کنکور هنرستانی ها و نحوه پذیرش هنرستانی ها بر اساس سوابق تحصیلی و معدل و اطلاع از تمام جزئیات حذف کنکور هنرستانی ها از طریق ارتباط با سامانه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


منبع:حذف کنکور هنرستانی ها در سال 97-98

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : شرایط حذف کنکور هنرستانی ها,حذف کنکور هنرستانی ها در سال 97,جزئیات حذف کنکور ی ها در سال 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 13:53

متقاضیانی که قصد ثبت نام  بر اساس سوابق تحصیلی را دارند، آیا از لیست رشته های بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی اطلاع دارند؟

در این مقاله نحوه انتخاب رشته و دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در گروه های آزمایشی را دراختیار شما عزیزان قرار می دهیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ارتباط با سامانه پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

هر داوطلب میتواند بدون توجه به نوع دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و یا نوع گواهینامه دوره پیش دانش گاهی نظـام جدیـد آمـوزش متوسـطه و تنها بر اساس میزان علاقه مندی خود به رشته های تحصیلی، در یکی از پنج گروه آزمایشی 1-علـوم ریاضـی و فنـی، 2-علـوم تجربـی، 3-علوم انسانی، 4-هنرو یا 5- زبانهای خارجی ثبت نام و انتخاب رشته نماید.

اطلاعات مفید را با کلیک بر روی لینک آبی دریافت نمایید.

شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

دفترچه انتخاب رشته و لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 97-98

داوطلبان می توانند با اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی و انتخاب و درج این کد رشته ها در هر گروه آزمایشی که می خواهند، ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به اینکه در صورتی که رشته ای را انتخاب نمایید، که تعداد داوطلبان از ظرفیت رشته بیشتر باشد در اینجا سوابق تحصیلی و معدلتان در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود، بنابراین پیشنهاد میکنم قبل از درج کد رشته ها در فرم انتخاب رشته از طریق ارتباط با سامانه از ظرفیت پذیرش  رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی مطلع شوید. 

دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی گروه ریاضی

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی گروه تجربی

دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی گروه انسانی

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی گروه هنر

دانلود دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی گروه زبان

 

 

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی -بدون کنکور

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

 
 

نحوه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد 97-98

 انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی توسط داوطلبان از طریق سایت اینترنتـی سـازمان همـراه و همزمـان بـا ثبـت نـام ودر مرداد ماه انجام خواهد شد. داوطلبانی که متقاضی شرکت در این مرحله میباشند، ضمن مطالعه شرایط و ضوابط اعلام شده در همین دفترچه و ضمائم مربوط و اطلاعیه های رسمی سازمان، در مدت زمانی که تعیین شده است، میتوانند حداکثر 150 کدرشته محل را از میان کدرشته محلهای تحصیلی مورد علاقه خود از گروه و یا گروههای آزمایشـی مربـوط، انتخاب و به ترتیب اولویت بر اساس علاقه اقدام به درج در تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که بر اساس ضوابط در 2 یا 3 گروه آزمایشی (شامل یک گروه اصلی از گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربـی و علوم انسانی و یک یا دو گروه علاقمندی از گروههای آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) ثبت نام نموده اند، همانند سایر داوطلبانی که در یـک گـروه آزمایشی شرکت کرده اند،  یک فرم انتخاب رشته ارائه خواهد شد و این داوطلبان باید کلیه کدرشته محلهای مورد علاقه خـود را از هر یک از گروه های آزمایشی که در آن ثبت نام نموده اند، انتخاب و بر اساس علاقه در اولویتهای مورد نظر در تقاضانامه مذکور درج نمایند.

اعلام نتایج: نتایج این مرحله در دهه دوم شهریورماه سال جاری، از طریق سایت اینترنتی سازمان انجام خواهد شد.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد، پیام نور و موسسه های غیر انتفاعی، از طریق ارتباط با سانانه می توانند اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97-98 

داوطلبانی که در کنکور سراسری، ثبت نام کرده اند نیازی به خرید کارت اعتباری ندارند اما اگر در ثبت نام کنکور سراسری  شرکت نکرده اید برای انتخاب رشته نیاز به تهییه ی کارت اعتباری و ثبت نام برای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دارید.

1 -فایل عکس اسکن شده: داوطلب باید قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نمـوده و فایـل آن را بـرای ارسـال از
طریق برنامه ثبتنام اینترنتی آماده نماید.
1-1 -عکس 4×3 یا 4×6 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).
2-1 -عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
3-1 -اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400×300 پیکسل و حداقل 300×200 پیکسل باشد.
4-1 -تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
5-1 -حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
6-1 -حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
7-1 -حتیالامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 1 :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس خود، مطابق
با شرایط فوق فایل مربوط را تهیه و ارسال نمایند.
تبصره 2 :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3 :در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبتنام و انتخاب رشته داوطلب باطل شده و در گزینش شرکت داده نخواهد شد.



منبع:لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی -بدون کنکور

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی,رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد,لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی,ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی,لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 13:45

آیا از لیست رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد اطلاع دارید؟

با توجه به اینکه رقابت بسیاری بین داوطلبان گروه تجربی وجود دارد، و به دلیل نیازمند بودن به رتبه بالا برای قبولی در رشته های گروه تجربی دانشگاه سراسری،  اغلب متقاضیان بدنبال آگاهی ازلیست رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد با کنکور هستند. در این مقاله به معرفی لیست رشته های  گروه تجربی دانشگاه آزاد پرداخته ایم.

برای دریافت اطلاعات روی لینک آبی کلیک نمایید.

معرفی رشته های پر طرفدار کنکور تجربی 97 – 98

شرایط شرکت در کنکور تجربی با دیپلم ریاضی

با رتبه 10000 تجربی کجا قبول میشم؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 زمان و اصول صحیح انتخاب رشته

 

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های با کنکور گروه تجربی دانشگاه آزاد

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل




 

لیست رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد 97 – 98  با کنکور

در این قسمت به معرفی لیست رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد با آزمون می پردازیم. برای اطلاع از رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد در واحد های مختلف و شهر های مختلف و اطلاع از ظرفیت پذیرش و رتبه لازم برای قبولی در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران سامانه در ارتباط باشید.

 

لیست رشته های با کنکور گروه تجربی

میکروبیولوژی

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

اقتصاد کشاورزی

گیاهپزشکی

علوم و مهندسی محیط زیست

زیست شناسی جانوری

زیست شناسی گیاهی

بهداشت مواد غذایی

پرستاری

مامایی

پزشکی – دکتری عمومی

دامپزشکی – دکتری حرفه ای

بهداشت مواد غذایی

علوم آزمایشگاهی

هوشبری

شیمی- کاربردی

علوم و مهندسی صنایع غذایی

اتاق عمل

علوم تغذیه

دامپزشکی – دکتری حرفه ای

علوم آزمایشگاهی

دامپزشکی – دکتری حرفه ای

زیست شناسی سلولی و مولکولی-میکروبیولوژی

زیست شناسی سلولی و مولکولی-زیست فناوری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان

دندانپزشکی – دکتری عمومی

علوم و مهندسی صنایع غذایی

زیست شناسی سلولی و مولکولی- بیوشیمی

زیست شناسی سلولی و مولکولی ژنتیک

بهداشت خانواده – کاردانی

شیمی- کاربردی

زیست شناسی سلولی و مولکولی- علوم سلولی و مولکولی

مهندسی بهداشت محیط

مهندسی بهداشت حرفه ای

زیست شناسی سلولی و مولکولی- علوم سلولی و مولکولی

بهداشت مبارزه با بیماریها – کاردانی

پزشکی – دکتری عمومی

شیمی گرایش فناوری اطلاعات

زیست شناسی – دبیری

علوم و مهندسی صنایع غذایی

داروسازی – دکتری عمومی

شیمی گرایش شیمی دارویی

مهندسی کشاورزی – گیاه پزشکی

بهداشت مبارزه با بیماریها – کاردانی

زیست سلولی و مولکولی- بیوشیمی

زیست شناسی – دبیری

مهندسی کشاورزی – گیاه پزشکی

بهداشت عمومی

مهندسی بهداشت محیط

نحوه ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد97

داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 با داشتن کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 و با  مراجعه به سایت می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 خود را انجام دهند.

نحوه دریافت کد شناسه برای نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد :  کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، در کانامه کنکور سراسری  می باشد. داوطلبان بعد از دریافت کارنامه کنکور در پایین صفحه کارنامه می توانند، کد اختصاصی ۷ رقمی خود را با عنوان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد دریافت نمایند.

منبع:لیست رشته های با کنکور گروه تجربی دانشگاه آزاد

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد,لیست رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد,رشته های با کنکور گروه تجربی دانشگاه آزاد,لیست رشته های با کنکور گروه تجربی دانشگاه آزاد,معرفی رشته های گروه تجربی دانشگاه آزاد,لیست رشته های پرطرفدار تجربی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 470 تاريخ : پنجشنبه 30 فروردين 1397 ساعت: 13:39

برای قبوی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

با توجه به بازار کار و موقعیت اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر اغلب داوطلبان بدنبال آگاهی از راه های برای قبولی در رشته پزشکی می باشند. در این مقاله به معرفی برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟ و بسیاری از موارد دیگر خواهیم پرداخت.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 زمان شرایط و نحوه ثبت نام

شرایط تغییر رشته از پزشکی به دندانپزشکی

رتبه قبولی دانشگاه آزاد 97-98 پزشکی و پیرا پزشکی

ثبت نام رشته های پزشکی بدون کنکور در سال 97 
 

 جهت مشاوره در زمینه برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


 

آیا می دانید برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد؟

داوطلبی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سرش میپروراند باید توجه داشته باشه که برای کسب چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیز ها دل  بکند و تمام ذکر و فکر خودش رو معطوف موفقیت در کنکور سراسری بکند مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران آرزوی هر کسی نیست  پس اگر شما چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو دارید با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش را دارد ما در این مقاله به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر سهیم باشیم .
در رشته‌های دندان‌ پزشکی امکان ادامه تحصیل تا مقطع فوق دکترا وجود دارد. دانشجویان رشته دندان‌پزشکی حداقل 5 ساله درس خود را تمام میکنند در رشته دندانپزشکی درس های عمومی ، پایه و اختصاصی آن از لحاظ نحوه تدریس، به درس های نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

پزشکی عمومی شامل ۵ دوره است:

1-علوم پایه
در این دوره دانشجویان علاوه بر مباحث پایه ای، برای یادگیری علوم بالینی آمادگی کسب می کنند در پایان دوره دانشجویان در آزمونی شرکت می کنند و به مرحله بعدی تحصیل می روند.

2- فیزیوپاتولوژی
زمان این دوره ۶ ماه است که مبانی فیزیولوژیک، شناخت بیماریها و نشانه های بیماریها و تشخیص و درمان آنها در این دوره مورد بررسی قرار می گیرد.

3- کارآموزی بالینی
دانشجویان علائم بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی را می شناسند و توانائی در به کار بردن اندیشه، استدلال و نتیجه گیری در پیشگیری و درمان را می آموزند

کارورزی بالینی
4- پرورش قدرت تصمیم گیری در مقابل با مسائل بهداشتی و درمانی و اقدام لازم و به هنگام از هدف های این دوره است.

5- کارورزی

بعد از کنکور کارورزی که از دروس پایه و اصلی و عمومی فیزیولوژی علوم بالینی است و به طور سراسری برگزار می‌شود گذراندن دوره کارورزی ضروری است

دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه رشته‌های تحصیلی و دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی بتوانند با رعایت شرایط ذیل و از طریق شرکت و قبولی در آزمون سراسری، در مقطع دکتری عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، صرفاً در شعب بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه تحصیل دهند.

۱: لزوم گذراندن طرح نیروی انسانی برای دانش‌آموختگان مشمول طرح.
۲: دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه‌های اجرایی و عدم دارا بودن تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم.
۳: نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه.
۴: کلیه پذیرفته‌شدگان در شعب بین‌الملل ( اعم از اینکه در مقاطع قبلی تحصیل از آموزش رایگان برخوردار بوده یا نبوده‌اند ) ، ملزم به پرداخت شهریه مطابق مصوبه هیأت امنای دانشگاه و مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.
۵: دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته صرفاً قادر به تحصیل در شعب بین‌الملل هستند.

یک برنامه ریزی مناسب برای قبولی در پزشکی چگونه باید باشد:
آماده کردن منابع و شرایط :
لطفا منطقی باشید و قبول کنید که برای قبولی در رشته های تاپ دکترای حرفه ای باید مطالعه ای بسیار با کیفیت داشته باشید و شرایط مورد نیازی که مشاور تعیین میکند ، را مهیا سازید.
شرایط مطالعه عبارتند از :
مکان مطالعه: مکان مطالعه نباید شلوغ باشد بلکه باید با آرامش در آن درس بخوانید . همچنین نور و دمای مناسبی نیز داشته باشد .
آزمون آزمایشی : شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد و معتبر. که در آن آموخته های خود را بسنجید و خود را با دیگر رقیبان ارزیابی کنید.
منابع کمک آموزشی: تهیه کتاب و دیگر منابع کمک آموزشی براساس سطح درسی و کارشناسی شده و انجام مراحل یادگیری در کنار مطالعه همانند ، خلاصه نویسی ، یادداشت برداری ها ،مرور های پر تکرار مباحث مختلف و…
مطالعه در زمان هایی که رقبا عقب مانده اند :
دانستن این زمان ها زیاد کار سختی نیست. داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی از یکی از سه گروه زیر هستند:
دانش آموزان پیش دانشگاهی:
در دوران امتحانات درگیر امتحانات می شوند و معمولا نمی توانند در آزمون های این دوره خوب بدرخشند و بعضا خیلی از مباحث عقب می مانند. مثلا دی ،بهمن ، اردیبهشت و خرداد.
داوطلبان پشت کنکوری
فارغ التحصیلان دانشگاهی
لذا با کمی هوشیاری خودتان می توانید متوجه شوید رقبا الان در چه وضعیتی هستند و ازشون جلو بزنید و یه لحظه هم مطالعه را متوقف نکنید.
باز هم تعادل مطالعاتی:
همه دروس را بصورت متعادل بخوانید و درصدهای بالا داشته باشید در غیر اینصورت مطمئن باشید در کنکور با این تعداد رقبای جدی ، شکست می خورید.

شما میتوانید برای دریافت هرگونه مشاوره و برنامه ریزی درباره قبولی در رشته پزشکی دندانپزشکی داروسازی با مشاوران سامانه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


منبع:برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد, راه های قبولی در رشته پزشکی,رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی,درصد لازم برای قبوی در رشته پزشکی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 17:55

برای قبوی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

با توجه به بازار کار و موقعیت اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر اغلب داوطلبان بدنبال آگاهی از راه های برای قبولی در رشته پزشکی می باشند. در این مقاله به معرفی برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟ و بسیاری از موارد دیگر خواهیم پرداخت.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 زمان شرایط و نحوه ثبت نام

شرایط تغییر رشته از پزشکی به دندانپزشکی

رتبه قبولی دانشگاه آزاد 97-98 پزشکی و پیرا پزشکی

ثبت نام رشته های پزشکی بدون کنکور در سال 97 
 

 جهت مشاوره در زمینه برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 


 

آیا می دانید برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد؟

داوطلبی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سرش میپروراند باید توجه داشته باشه که برای کسب چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیز ها دل  بکند و تمام ذکر و فکر خودش رو معطوف موفقیت در کنکور سراسری بکند مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران آرزوی هر کسی نیست  پس اگر شما چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو دارید با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش را دارد ما در این مقاله به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر سهیم باشیم .
در رشته‌های دندان‌ پزشکی امکان ادامه تحصیل تا مقطع فوق دکترا وجود دارد. دانشجویان رشته دندان‌پزشکی حداقل 5 ساله درس خود را تمام میکنند در رشته دندانپزشکی درس های عمومی ، پایه و اختصاصی آن از لحاظ نحوه تدریس، به درس های نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

پزشکی عمومی شامل ۵ دوره است:

1-علوم پایه
در این دوره دانشجویان علاوه بر مباحث پایه ای، برای یادگیری علوم بالینی آمادگی کسب می کنند در پایان دوره دانشجویان در آزمونی شرکت می کنند و به مرحله بعدی تحصیل می روند.

2- فیزیوپاتولوژی
زمان این دوره ۶ ماه است که مبانی فیزیولوژیک، شناخت بیماریها و نشانه های بیماریها و تشخیص و درمان آنها در این دوره مورد بررسی قرار می گیرد.

3- کارآموزی بالینی
دانشجویان علائم بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی را می شناسند و توانائی در به کار بردن اندیشه، استدلال و نتیجه گیری در پیشگیری و درمان را می آموزند

کارورزی بالینی
4- پرورش قدرت تصمیم گیری در مقابل با مسائل بهداشتی و درمانی و اقدام لازم و به هنگام از هدف های این دوره است.

5- کارورزی

بعد از کنکور کارورزی که از دروس پایه و اصلی و عمومی فیزیولوژی علوم بالینی است و به طور سراسری برگزار می‌شود گذراندن دوره کارورزی ضروری است

دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه رشته‌های تحصیلی و دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی بتوانند با رعایت شرایط ذیل و از طریق شرکت و قبولی در آزمون سراسری، در مقطع دکتری عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، صرفاً در شعب بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه تحصیل دهند.

۱: لزوم گذراندن طرح نیروی انسانی برای دانش‌آموختگان مشمول طرح.
۲: دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه‌های اجرایی و عدم دارا بودن تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم.
۳: نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه.
۴: کلیه پذیرفته‌شدگان در شعب بین‌الملل ( اعم از اینکه در مقاطع قبلی تحصیل از آموزش رایگان برخوردار بوده یا نبوده‌اند ) ، ملزم به پرداخت شهریه مطابق مصوبه هیأت امنای دانشگاه و مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.
۵: دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته صرفاً قادر به تحصیل در شعب بین‌الملل هستند.

یک برنامه ریزی مناسب برای قبولی در پزشکی چگونه باید باشد:
آماده کردن منابع و شرایط :
لطفا منطقی باشید و قبول کنید که برای قبولی در رشته های تاپ دکترای حرفه ای باید مطالعه ای بسیار با کیفیت داشته باشید و شرایط مورد نیازی که مشاور تعیین میکند ، را مهیا سازید.
شرایط مطالعه عبارتند از :
مکان مطالعه: مکان مطالعه نباید شلوغ باشد بلکه باید با آرامش در آن درس بخوانید . همچنین نور و دمای مناسبی نیز داشته باشد .
آزمون آزمایشی : شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد و معتبر. که در آن آموخته های خود را بسنجید و خود را با دیگر رقیبان ارزیابی کنید.
منابع کمک آموزشی: تهیه کتاب و دیگر منابع کمک آموزشی براساس سطح درسی و کارشناسی شده و انجام مراحل یادگیری در کنار مطالعه همانند ، خلاصه نویسی ، یادداشت برداری ها ،مرور های پر تکرار مباحث مختلف و…
مطالعه در زمان هایی که رقبا عقب مانده اند :
دانستن این زمان ها زیاد کار سختی نیست. داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی از یکی از سه گروه زیر هستند:
دانش آموزان پیش دانشگاهی:
در دوران امتحانات درگیر امتحانات می شوند و معمولا نمی توانند در آزمون های این دوره خوب بدرخشند و بعضا خیلی از مباحث عقب می مانند. مثلا دی ،بهمن ، اردیبهشت و خرداد.
داوطلبان پشت کنکوری
فارغ التحصیلان دانشگاهی
لذا با کمی هوشیاری خودتان می توانید متوجه شوید رقبا الان در چه وضعیتی هستند و ازشون جلو بزنید و یه لحظه هم مطالعه را متوقف نکنید.
باز هم تعادل مطالعاتی:
همه دروس را بصورت متعادل بخوانید و درصدهای بالا داشته باشید در غیر اینصورت مطمئن باشید در کنکور با این تعداد رقبای جدی ، شکست می خورید.

شما میتوانید برای دریافت هرگونه مشاوره و برنامه ریزی درباره قبولی در رشته پزشکی دندانپزشکی داروسازی با مشاوران سامانه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


منبع:برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد, راه های قبولی در رشته پزشکی,رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی,درصد لازم برای قبوی در رشته پزشکی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 17:49

برای قبوی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

با توجه به بازار کار و موقعیت اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر اغلب داوطلبان بدنبال آگاهی از راه های برای قبولی در رشته پزشکی می باشند. در این مقاله به معرفی برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟ و بسیاری از موارد دیگر خواهیم پرداخت.

برای دریافت اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 97 – 98 زمان شرایط و نحوه ثبت نام

شرایط تغییر رشته از پزشکی به دندانپزشکی

رتبه قبولی دانشگاه آزاد 97-98 پزشکی و پیرا پزشکی

ثبت نام رشته های پزشکی بدون کنکور در سال 97 

 

 جهت مشاوره در زمینه برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

 


 

 

آیا می دانید برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد؟

داوطلبی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سرش میپروراند باید توجه داشته باشه که برای کسب چنین موفقیت بزرگی باید از خیلی چیز ها دل  بکند و تمام ذکر و فکر خودش رو معطوف موفقیت در کنکور سراسری بکند مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران آرزوی هر کسی نیست  پس اگر شما چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو دارید با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش را دارد ما در این مقاله به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر سهیم باشیم .
در رشته‌های دندان‌ پزشکی امکان ادامه تحصیل تا مقطع فوق دکترا وجود دارد. دانشجویان رشته دندان‌پزشکی حداقل 5 ساله درس خود را تمام میکنند در رشته دندانپزشکی درس های عمومی ، پایه و اختصاصی آن از لحاظ نحوه تدریس، به درس های نظری ، عملی نظری، عملی تقسیم می‌شود.

پزشکی عمومی شامل ۵ دوره است:

1-علوم پایه
در این دوره دانشجویان علاوه بر مباحث پایه ای، برای یادگیری علوم بالینی آمادگی کسب می کنند در پایان دوره دانشجویان در آزمونی شرکت می کنند و به مرحله بعدی تحصیل می روند.

2- فیزیوپاتولوژی
زمان این دوره ۶ ماه است که مبانی فیزیولوژیک، شناخت بیماریها و نشانه های بیماریها و تشخیص و درمان آنها در این دوره مورد بررسی قرار می گیرد.

3- کارآموزی بالینی
دانشجویان علائم بیماریها از دیدگاه بالینی و آزمایشگاهی را می شناسند و توانائی در به کار بردن اندیشه، استدلال و نتیجه گیری در پیشگیری و درمان را می آموزند

کارورزی بالینی
4- پرورش قدرت تصمیم گیری در مقابل با مسائل بهداشتی و درمانی و اقدام لازم و به هنگام از هدف های این دوره است.

5- کارورزی

بعد از کنکور کارورزی که از دروس پایه و اصلی و عمومی فیزیولوژی علوم بالینی است و به طور سراسری برگزار می‌شود گذراندن دوره کارورزی ضروری است

دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه رشته‌های تحصیلی و دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی بتوانند با رعایت شرایط ذیل و از طریق شرکت و قبولی در آزمون سراسری، در مقطع دکتری عمومی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، صرفاً در شعب بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی ادامه تحصیل دهند.

۱: لزوم گذراندن طرح نیروی انسانی برای دانش‌آموختگان مشمول طرح.
۲: دارا نبودن هرگونه تعهد خدمت به ارگان یا دستگاه‌های اجرایی و عدم دارا بودن تعهدات سهمیه بومی و یا سهمیه مناطق محروم.
۳: نداشتن ممنوعیت تحصیل از نظر سازمان نظام وظیفه.
۴: کلیه پذیرفته‌شدگان در شعب بین‌الملل ( اعم از اینکه در مقاطع قبلی تحصیل از آموزش رایگان برخوردار بوده یا نبوده‌اند ) ، ملزم به پرداخت شهریه مطابق مصوبه هیأت امنای دانشگاه و مصوبات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.
۵: دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته صرفاً قادر به تحصیل در شعب بین‌الملل هستند.

یک برنامه ریزی مناسب برای قبولی در پزشکی چگونه باید باشد:
آماده کردن منابع و شرایط :
لطفا منطقی باشید و قبول کنید که برای قبولی در رشته های تاپ دکترای حرفه ای باید مطالعه ای بسیار با کیفیت داشته باشید و شرایط مورد نیازی که مشاور تعیین میکند ، را مهیا سازید.
شرایط مطالعه عبارتند از :
مکان مطالعه: مکان مطالعه نباید شلوغ باشد بلکه باید با آرامش در آن درس بخوانید . همچنین نور و دمای مناسبی نیز داشته باشد .
آزمون آزمایشی : شرکت در آزمون های آزمایشی استاندارد و معتبر. که در آن آموخته های خود را بسنجید و خود را با دیگر رقیبان ارزیابی کنید.
منابع کمک آموزشی: تهیه کتاب و دیگر منابع کمک آموزشی براساس سطح درسی و کارشناسی شده و انجام مراحل یادگیری در کنار مطالعه همانند ، خلاصه نویسی ، یادداشت برداری ها ،مرور های پر تکرار مباحث مختلف و…
مطالعه در زمان هایی که رقبا عقب مانده اند :
دانستن این زمان ها زیاد کار سختی نیست. داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی از یکی از سه گروه زیر هستند:
دانش آموزان پیش دانشگاهی:
در دوران امتحانات درگیر امتحانات می شوند و معمولا نمی توانند در آزمون های این دوره خوب بدرخشند و بعضا خیلی از مباحث عقب می مانند. مثلا دی ،بهمن ، اردیبهشت و خرداد.
داوطلبان پشت کنکوری
فارغ التحصیلان دانشگاهی
لذا با کمی هوشیاری خودتان می توانید متوجه شوید رقبا الان در چه وضعیتی هستند و ازشون جلو بزنید و یه لحظه هم مطالعه را متوقف نکنید.
باز هم تعادل مطالعاتی:
همه دروس را بصورت متعادل بخوانید و درصدهای بالا داشته باشید در غیر اینصورت مطمئن باشید در کنکور با این تعداد رقبای جدی ، شکست می خورید.

شما میتوانید برای دریافت هرگونه مشاوره و برنامه ریزی درباره قبولی در رشته پزشکی دندانپزشکی داروسازی با مشاوران سامانه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.


منبع:برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد ؟

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد, راه های قبولی در رشته پزشکی,رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی,درصد لازم برای قبوی در رشته پزشکی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 17:43

آیا از شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله در سال 97 اطلاع دراید؟

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از دانشگاه های علوم پزشکی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود که در شهر تهران قرار دارد. در طی چند سال اخیر تغییراتی در پذیرش دانشجویان در این دانشگاه صورت گرفته است تحصیل در دانشگاه مزایای زیادی را به همراه دارد با توجه به ابهامات و سوالات بسیار شما در رابطه با دانشگاه بقیه الله در این مقاله به توضیح شرایطثبت نام دانشگاه بقیه الله، زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه بقیه الله پرداخته شده.

بعد از مطالعه مقاله در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با زمان، شرایط و لیست رشته های دانشگاه بقیه الله و نحوه استخدام بصورت آزمون استخدامی در این دانشگاه می توانید با مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه بقیه الله در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. هدف مشاوران سامانه ثبت نام دانشگاه بقیه الله اطلاع رسانی دقیق به شما داوطلبان و روند بهبود پذیرش دانشجو در این دانشگاه می باشد.

همچنین با مطالعه رشته های دانشگاه بقیه الله از لیست رشته ها و دانشکده ها و رتبه و تراز لازم برای قبولی در این دانشگاه باخبر خواهید شد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله 97

داوطلبان دقت داشته باشند تنها راه ورود بصورت عمومی برای داوطلبان، شرکت در ثبت نام کنکور سراسری می باشد. ثبت‌نام از یک بهمن‌ماه ۹۷ آغاز و تا ۸ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنی انجام خواهد شد. داوطلبان قبل از ثبت نام با مطالعه مقاله شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری می توانند از شرایط لازم برای ثببت نام مطلع شوند.

بنابراین داوطلبان بعد از شرکت در کنکور سراسری و بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری در صورت کسب تراز لازم برای قبولی در دانشگاه بقیه الله باید در انتخاب رشته خود نهایت دقت را داشته و کد رشته هایی را در فرم انتخاب رشته  وارد نمایند که در این دانشگاه تدریس می شود تا شانس قبولی خود را در این دانشگاه افزایش دهند.

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله 97

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

 


 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه بقیه الله  97

داوطلبان برای پذیرش و شرکت در دانشگاه بقیه الله علاوه بر کسب رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه بقیه الله باید شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشند که در ادامه به توضیح این شرایط خواهیم پرداخت داوطلبان می توانند با استفاده از شرایط اختصاصی پذیرش خود را دراین دانشگاه راحت تر نمایند.

1 -حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای دورههای کاردانی و کارشناسی 00/14 میباشد.

2 -حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای دوره دکتری حرفهای پزشکی و داروسازی 00/18 میباشد.

3 -کسب نمره علمی بالاتر از 9500 در آزمون سراسری، برای رشته پزشکی و داروسازی.

4 -کسب نمره علمی بالاتر از 8000 در آزمون سراسری، برای دورههای کاردانی و کارشناسی.

5 -حداکثر سن داوطلبان تحصیل در این دانشگاه 20 سال تمام میباشد.

-به ازای هر یک سال عضویت بسیج فعال، مدت سه ماه و عضویت عادی دو ماه تا سقف یک سال قابل افزایش به حداکثر سن میباشد. در صورت انجام خدمت دوره ضرورت، مدت مذکور به حداکثر سن اضافه میگردد. برای اعضای درجه یک خانوادههای شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها تا میزان پنج سال قابل افزایش به حداکثر سن میباشد. مجموع سن فرد با احتساب ارفاق سنی حاصل از این بند، حداکثر نبایست از 25 سال تجاوز نماید.

6 -در شرایط مساوی، اولویت با اعضای درجه یک خانواده محترم ایثارگران (شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان) و همچنین اعضای بسیج میباشد.

7 -در مدت تحصیل در دانشگاه بقیه االله(عج) دانشجویان از امکانات فرهنگی، خوابگاه و غذا در حد امکـان بهـره منـدخواهند بود.  دانشگاه هیچگونه تعهدی برای خوابگاه متأهلین ندارد.

8 -پذیرفته شدگان نهایی در بدو ورود به استخدام رسمی سپاه پاسداران در آمده و از حقوق، مزایـا، بیمـه، خـدمات رفاهی و … امکانات دانشجویان بورسیه بهرهمند خواهند شد.

9 -منتخبین در بدو ورود میبایست دوره عمومی پاسداری را در یکی از مراکز آموزشی سپاه طی نمایند.

10 -منتخبین پس از فارغ التحصیلی بر اساس نیاز سپاه و نظر معاونت بهداشت و درمان سپاه بکارگیری میشوند.

تمام این مواردی که در اختیار شما عزیزان قرار گرفت گوشه ای از شرایط ورود به این دانشگاه بود بنابراین آن دسته از عزیزانی که سهمیه جانبازی یا ایثارگری یا بسیج فعال داشته و قصد ثبت نام و تحصیل در رشته های دانشگاه بقیه الله را دارند می توانند برای اطلاع از نحوه مصاحبه در دانشگاه بقیه الله و شرایط پذیرش صددرصدی با مشاوران سامانه در ارتباط بوده و سوالات خود را از مشاوران بپرسند.

 منبع:شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله 97

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : "دانشگاه بقیه الله,ثبت نام دانشگاه بقیه الله,زمان ثبت نام دانشگاه بقیه الله,شرایط ثبت نام دانشگاه بقیه الله 97,لیست رشته های دانشگاه بقیه الله,رتبه قبولی دانشگاه بقیه الله در سال 97, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 17:27

آیا از نحوه دریافت کد منطقه و کد دانش آموزی برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 اطلاع دارید؟

بنابراین کلیه داوطلبانی قصد دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را دارند بایدکد منطقه و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.یکی از شروط ثبت نام در کنکور 97 داشتن کد سوابق تحصیلی می باشد داوطلبان برای دریافت کد سوابق تحصیلی باید حتما کد منطقه تحصیلی خود را دریافت نمایند. که در ادامه به توضیج نحوه دریافت کد منطقه خواهیم پرداخت. برای دریافت کد منطقه و کد دانش آموزی با سامانه در ارتباط باشید.

 منظور از منطقه تحصیلی محلی است که در دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده اید. بنابراین منظور از کد منطقه کد محلی که در آن زندگی می کنید نمی باشد. بنابراین با توجه به تغییر کد مناطق در هر سال داوطلبان باید برای دریافت کد مناطق خود  از آخرین اطلاعات استفاده نمایند.

برای اطلاع از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی با کلیک بر روی لینک آبی و دریافت مقاله اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

کد منطقه برای سوابق تحصیلی

 کد منطقه در واقع نمایانگر منطقه ای است که دانش آموزان در آن تحصیلات دیپلم و پیش دانشگاهی خود را گذرانده باشند. در واقع کد منطقه دیپلم شامل کد منطقه ای می باشد که دو سال اول دوره متوسطه را در آنجا سپری شده است و کد منطقه پیش دانشگاهی نیز مانند همان شامل کد منطقه است که مدرک پیش دانشگاهی خود را از آنجا گرفته اید.

شیوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

برای این منظور لازم است داوطلبان به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و با وارد شدن به قسمت جستجوی کد های مورد نیاز آزمون سراسری با وارد نمودن نام منطقه آموزش و پرورش کد مناطق آموزش پرورش نمایان می شود. این کد جهت درج در سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی لازم می باشد. برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نیز می بایست نام منطقه ای که پیش دانشگاهی خود را در آنجا گذرانده شده است درج شود. در این صفحه همچنین می توانید به کدهای دیگری نظیر کد دیپلم،کد محل اشتغال،کد استان،کد بخش و کد پیگیری اتباع خارجی دست پیدا کنید.


 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کد دانش آموزی

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی پس از آنکه کد منطقه را دریافت نمودید لازم است با مراجعه به کارنامه دبیرستان خود کد دانش آموزش خود را مشاهده نموده و پس از آن با مراجعه به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی و با ورود به قسمت مربوطه سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.

چه کسانی لازم است کد سوابق تحصیلی را دریافت کنند؟

آن دسته از داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را از سال 84 به بعد در یکی از رشته های نظری (ریاضی ،تجربی، انسانی) دریافت کرده اند لازم است کد سوابق تحصیلی دیپلم را دریافت نمایند اما داوطلبانی که مدرک دیپلم ، دیپلم نظام قدیم، دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش را قبل از سال 84 اخذ کرده اند ، ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نخواهند بود.همچنین داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد دریافت کرده اند ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خواهند بود و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند و داوطلبانی که قصد دارند از مدرک کاردانی به عنوان مدرک پیش دانشگاهی استفاده کنند نیز ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهند بود.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری

سوابق تحصیلی درکنکور سراسری تاثیر مثبت دارد.بنابراین معدل دیپلم(سال سوم آموزش متوسطه) حدود حداکثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب تاثیر مثبت خواهد داشت و معدل دوره پیش دانشگاهی (نمرات دروسی که به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است) حداکثر 5 درصد به نسبت سوابق‌ تحصیلی موجود داوطلب تاثیر مثبت خواهد داشت.

منظور از سوابق تحصیلی در کنکور چیست ؟

منظور از سوابق تحصیلی در قانون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نمره هر یک از دروس مرتبط می باشد. تمامی داوطلبان می بایست نمرات دقیق خود در امتحانات نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی را در اختیار سازمان سنجش قرار دهند. کد 14 رقمی دریافتی داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری لازم است در غیر اینصورت حق شرکت در کنکور سراسری وجود ندارد. با مطالعه مقاله میزان تاثیر معدل در کنکور 97 می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


منبع:نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : کد منطقه,کد منطقه برای سوابق تحصیلی , نحوه دریافت کد منطقه تحصیلی,دریافت کد بخش برای سوابق تحصیلی ,دریافت کد استان برای سوابق تحصیلی , دریافت کد اتباع غیر ایرانی برای سوابق تحصیلی ,دریافت کد محل اشتغال برای سوابق تحصیلی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 399 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 17:07

آیا از نحوه دریافت کد منطقه و کد دانش آموزی برای ثبت نام در کنکور سراسری 97 اطلاع دارید؟

بنابراین کلیه داوطلبانی قصد دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را دارند بایدکد منطقه و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.یکی از شروط ثبت نام در کنکور 97 داشتن کد سوابق تحصیلی می باشد داوطلبان برای دریافت کد سوابق تحصیلی باید حتما کد منطقه تحصیلی خود را دریافت نمایند. که در ادامه به توضیج نحوه دریافت کد منطقه خواهیم پرداخت. برای دریافت کد منطقه و کد دانش آموزی با سامانه در ارتباط باشید.

 منظور از منطقه تحصیلی محلی است که در دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده اید. بنابراین منظور از کد منطقه کد محلی که در آن زندگی می کنید نمی باشد. بنابراین با توجه به تغییر کد مناطق در هر سال داوطلبان باید برای دریافت کد مناطق خود  از آخرین اطلاعات استفاده نمایند.

برای اطلاع از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی با کلیک بر روی لینک آبی و دریافت مقاله اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

کد منطقه برای سوابق تحصیلی

 کد منطقه در واقع نمایانگر منطقه ای است که دانش آموزان در آن تحصیلات دیپلم و پیش دانشگاهی خود را گذرانده باشند. در واقع کد منطقه دیپلم شامل کد منطقه ای می باشد که دو سال اول دوره متوسطه را در آنجا سپری شده است و کد منطقه پیش دانشگاهی نیز مانند همان شامل کد منطقه است که مدرک پیش دانشگاهی خود را از آنجا گرفته اید.

شیوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

برای این منظور لازم است داوطلبان به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نموده و با وارد شدن به قسمت جستجوی کد های مورد نیاز آزمون سراسری با وارد نمودن نام منطقه آموزش و پرورش کد مناطق آموزش پرورش نمایان می شود. این کد جهت درج در سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی لازم می باشد. برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نیز می بایست نام منطقه ای که پیش دانشگاهی خود را در آنجا گذرانده شده است درج شود. در این صفحه همچنین می توانید به کدهای دیگری نظیر کد دیپلم،کد محل اشتغال،کد استان،کد بخش و کد پیگیری اتباع خارجی دست پیدا کنید.



 

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۱ ۹۰۷ ۹۰۹ تماس بگیرید

شماره تماس از خطوط همراه اول ۹۹۲۲۵۵۹۵

 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کد دانش آموزی

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی پس از آنکه کد منطقه را دریافت نمودید لازم است با مراجعه به کارنامه دبیرستان خود کد دانش آموزش خود را مشاهده نموده و پس از آن با مراجعه به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی و با ورود به قسمت مربوطه سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.

چه کسانی لازم است کد سوابق تحصیلی را دریافت کنند؟

آن دسته از داوطلبانی که مدرک دیپلم خود را از سال 84 به بعد در یکی از رشته های نظری (ریاضی ،تجربی، انسانی) دریافت کرده اند لازم است کد سوابق تحصیلی دیپلم را دریافت نمایند اما داوطلبانی که مدرک دیپلم ، دیپلم نظام قدیم، دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش را قبل از سال 84 اخذ کرده اند ، ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نخواهند بود.همچنین داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد دریافت کرده اند ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خواهند بود و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند و داوطلبانی که قصد دارند از مدرک کاردانی به عنوان مدرک پیش دانشگاهی استفاده کنند نیز ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهند بود.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری

سوابق تحصیلی درکنکور سراسری تاثیر مثبت دارد.بنابراین معدل دیپلم(سال سوم آموزش متوسطه) حدود حداکثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب تاثیر مثبت خواهد داشت و معدل دوره پیش دانشگاهی (نمرات دروسی که به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده است) حداکثر 5 درصد به نسبت سوابق‌ تحصیلی موجود داوطلب تاثیر مثبت خواهد داشت.

منظور از سوابق تحصیلی در کنکور چیست ؟

منظور از سوابق تحصیلی در قانون تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نمره هر یک از دروس مرتبط می باشد. تمامی داوطلبان می بایست نمرات دقیق خود در امتحانات نهایی دیپلم و پیش دانشگاهی را در اختیار سازمان سنجش قرار دهند. کد 14 رقمی دریافتی داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری لازم است در غیر اینصورت حق شرکت در کنکور سراسری وجود ندارد. با مطالعه مقاله میزان تاثیر معدل در کنکور 97 می توانید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.


منبع:نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی

tahsili...
ما را در سایت tahsili دنبال می کنید

برچسب : کد منطقه,کد منطقه برای سوابق تحصیلی , نحوه دریافت کد منطقه تحصیلی,دریافت کد بخش برای سوابق تحصیلی ,دریافت کد استان برای سوابق تحصیلی , دریافت کد اتباع غیر ایرانی برای سوابق تحصیلی ,دریافت کد محل اشتغال برای سوابق تحصیلی, نویسنده : sara tahsilnews بازدید : 255 تاريخ : چهارشنبه 29 فروردين 1397 ساعت: 16:56

لینک دوستان

خبرنامه